Dec 17, 2009

Tak Suka Tapi Terpaksa

Salam to readers,

Nak tau tak hari ni kan dalam sejarah hidup aku festime pakai jam tangan g keje...hheeheh..rasanya dah bertahun2 tak pkai jam.last pakai masa form 5 dulu tu pon pkai kjap2 jer.ekceli dr pas kwin hari tu husband dah suh pkai jam tu hari2 dok bebel bila nak pakai jam tu..bila nak pakai jam tu..buat ape beli mahal2 pastu smpan je dlm laci tu..aku ni tak minat pakai jam la sbb mcm rimas je plus tgn aku yg cekeding ni so dia 1 hal plak nak potong sikit tali jam tu.

Disebabkan suami ku seorang yg prihatin terhadap isteri dia yg ngada2 ni so dia sndiri bwk jam tu kedai utk potong sikit tali dia..aku tak tau ape2 tah bila dia berkesah pon aku tak tau.blk dr keje smlm dia suh bukak dashbord keta suh pkai jam aku tu.harap kan aku nak g potong jgn mimpi la tah bila la aku nak berbuat demikian kan.bnyak lg bnda lain yg aku leh buat.so jam tu pon dah kecik terpaksa la aku menurut perintah utk pkai jam tu.tp bila pakai still longgar kagi tau.makanya kena buang lg satu pin dia tu...hah tggu je la suami i tu yg hntar kedai ek...pagi tadi masa siap2 g keje dia dah tanya awal2 "jam dah pakai belum?".

Dia suka sngat aku pkai jam tgn...katanya nmpak bergaya bila pompuan pakai jam tgn..lg2 isteri sndiri...tah la weh..no komen.terus terang la ckp aku tak suka pakai jam atas permintaan suami tercinta akak terpaksa nyah!!!!!beli dulu utk tmbah2 kan hantaran yg tak cukup jer...haha.ok lah mulai hari ini aku akan tanamkan azam utk pakai jam bila nak kuar...hhehe
Tgk la pic gedik aku ni mcm tak penah dpt jam tgn plak..bodo...

No comments:

Graphics