Dec 14, 2009

Makan Nasi Bungkus Jer.....

Salam to readers,

Hari Ahad ni disebabkan tgn aku dah cedera aku jugak dah jd mcm org kurang upaya plak.mana taknya semua bnda aku buat dgn tngan kiri jer.jari kanan ni takleh gerak klu gerak lebih sikit mesti sakit.so aku telah diberi cuti dari memasak.aku pon diberi peluang utk bngun lmbat daripada tido dihari berkenaan.dlm kol 11 tu baru aku bngun dah siap mandi2 sume br turun bwh beli
nasi bungkus.

Minta duit kat husband utk beli nasi mcm biasa blnce tu harapan la aku nak pulang blk kan.jadi hak milik terpelihara aku la...hehhe.kiranya nasi tu utk sekali pg + mkn tgh hari.aku mcm biasa lauk feveret aku la mesti kena ada ayam goreng dgn sayur sikit.yg utk husband plak dia nak mkn ikan keli dgn sayur pastu kuah tu kasik melimpah.aku tak suka kuah bnyak nnti kembang la tekak aku nk mkn.

Masa dah naik tu tgk2 husband tgh goreng telur dadar dan juga siap potong buah lai sekali.bagus la dia tau aku tak mampu buat tu yg dia buat sndiri.seb bek suami aku ni seorang yg memahami keadaan aku skrg walaupun asek kena buli tp dia tetap sayang kat aku..huhuhu....kami mkn nasi sama2 kat depan tv smbil layan drama RAMPAS! bodoh punya citer...layan ni pon sbb dah takde citer best nak tgk.utk pengetahuan korang aku mkn pakai sudu gunakan tgn kiri..tgn kanan tu takleh nak genggam nnti jd kebas.

Petang tu kol 4 dia g keje mcm biasa.aku hntar suami aku smpai kekereta.tggal la aku sorang2 melayan perasaan smbil tu teringat lagi kejadian semalm tu..skrg ni aku takleh dok sorang2 la klu tak mesti teringat pasal insiden jari aku ni ha...terbayang2 lagi dlm ingatan tau...TRAUMA!!!!!

No comments:

Graphics