Dec 7, 2009

Baju RLC Green Apple

Salam to readers,

Hr Jumaat mlm receive Sms from "Abang"
"Abg ada beli baju RLC warna hijau
sama mcm abg punya utk syg"

Aku lupa baju yg dia punya tu yg mana so aku reply la tp tak dpt jawapan plak dr abg..so aku ignore je la.malas aku nak layan kdg2 dia ni suka tipu aku tau...sian i okeh..mlm tu aku tido mcm biasa ingat nak ajak dia g Uptown jln2 cuci mata tp dia blk lmbat lak kol 3 dia smpai umah.masa dia balik tu aku tersedar tp saje2 buat2 tido..hehhe.aku perhati kan je ape dia buat..pastu baru dia kejutkan aku tnjuk baju yg dia beli tuh...kunun buat2 la ngantok kan hampeh tol bini dia ni..

Kat tmpat dia keje tu staff2 selalu dpt t-shirt company kdg2 setahun smpai 2,3 helai tau.tp kali ni yg aku punya dia kena beli sbb sorang staff just dpt 1 jer..nak lebih2 sila le beli sndiri.so aku pon dpt la t-shirt tu yg bersize S...sngat la somel bila aku yg pkai.hari tu aku ckp kaler baju tu menarik sbb wrna green apple tp aku tak kata pon aku nak.so org dah bagi aku amik je la..tk kisah la tshirt RLC pon kasik bedal lah hehhe..pemberian dari suami kena terima dgn hati yg ikhlas...ekceli hari sblm tu dia dah kasi duit RM ***.** utk beli baju tp aku dah salahgunakan duit tersebut...minta ampun ye abg...

Nilah baju RLC warna green apple tu...

Kat bhgn blkg dia tulis
Kelab Taman Perdana Diraja (LC)

No comments:

Graphics