Dec 26, 2009

"Poker King"

Salam to readers,
Pagi smlm husband kuar pastu dia bwk blk "porker kad" tah mana dia dpt pon aku tanya lak.mlm tadi aku sms dia ajak dia main kad tu bila dia blk keje nnti.aku ingat dia blk dlm kol 3 lbh mcm tu pastu aku pon masuk la tido dulu kan.rupanya dlm kol 2 aku tersedar dia blk.dia bwk blk ginger kueytiow dr tmpat keje dia..sedap giler...faveret sehhh!!ape lagi aku bergegas bangun terus ngap ginger kueytiow tuh...

Pas makan teman kan husband layan boxing dulu kat atsro tgk Mohd Ali tgh fight dgn sape tah.dlm kol 3.15 baru kitorg masuk bilik layan porker ni atas katil...gian dowh nak main menda ni lama giler aku tak main.last main masa bape thn lepas tah.kitorg fight klu aku kalah aku kena urut blkg dia klu dia lak kalah kena sayang aku..hehhe.game ni bukan susah pon just basic jer..aku tak tau la korang panggil ape tp aku pnggil game ni "cangkul".kita kena letak kad yang sama pihak lawan letak atas lantai.klu kad tu takde, maknanya kita kena amik kad yg dah disediakan kat tgh2 tu.selagi tak jumpa kad yg sama selagi tu la korang kena amik je kad yg bnyak2 tu.tu yg aku pnggil game ni "cangkul"...heeehe.

Game pertama aku tak sngka la aku menang kan hahah.pastu biasa la husband buat muka tak puas hati dia kata kasik can bg bakar line dulu.sekali main layan dowh ape lagi terus smbung beberapa game lagi.masuk game kedua aku dah down.tp berbekalkan smangat yg ada aku usaha jugak nak kasik menang.dah guna beberapa statregy tp sume tak menjadi..ada la 3 game je aku menang....aku pon satu nak lawan main dgn "Porker King" dah tentu2 lah aku kalah..
Tergelak2 dohw main menatang ni...giler ape pmpuan meroyan mcm aku gelak kol 3 pagi.klu giliran sape yg kalah dia kena "chong" kad tu pastu ape2 hal pon Perak telah dikalahkan oleh "Porker King" Kelantan sebnyak 7,3...tp aku tetap tak puas hati mlm ni akan smbung lagi game tersebut kasik menang smpai berbaloi2...dah tak larat nak tahan air mata aku ni tergelak2 lalas aku surrender taknak main lagi kitorg stop dlm kol 4 lbh...tk kesah la jnji ada jgak aku menang kan...ala main pon jus for fun jer...ni je masa yg ada nak main menda ni pon..huhu!~~
Layan jer la pic kat bawah ni wlupun pic2 ni sume tak bape nak best..


Gambar bawah ni takleh full capture sbb beliau dlm keadaan sexy...heheh


Sekian terima kasih...wassalam...

No comments:

Graphics