Dec 9, 2009

Memenuhi Kehendak Suami Tercinta...

Salam to readers,

Smlm kan hati berbelah bagi jer antara nak pg midvalley dgn tak.rasa mcm nak pg tapi perasaan tu mcm malas..teramat.bila dah injury time terus decide ahh pergi je lah.tujuan nak pg sana pon bkn saje nak shopping ke ape ke ni sume atas sebab memenuhi kehendak suami tercinta.ekceli dari sblm blk kelantan hr tu dia kata nak beli shortpants tapi asyik takde masa je.sian lak aku dgr sbb dia nak beli cuma masa antara kami je yg tak bape nak mengizinkan.klu nak tggu masa free kitorg nak g sama2 mmg payah la kan so malas nak pikir panjang aku g jer la sensorang..ingat nak buat surprise utk beliau.

Tanpa meminta keizinan dari suami (yerla kang dia tau aku pg mesti tak surprise)aku pon menuju ke midvalley dgn menaiki bas di LRT Bangsar.smpai mid terus masuk dlm jusco.cari punya cari punya cari mmg susah nak cari weh..skrg plak kan ada YES so bnyak jugak la diskaun nya kan.nape aku kata susah nak cari,mmg la bnyak pilihan tapi nak menepati pilihan suamiku amat la susah terlampau.nak kena cari warna dan paten yg dia suka.bila dah jmpa yg berkenan size lak takde...hampeh tol.bnyak kali tau aku pusing2 kat tmpat pakaian lelaki tu amik letak...amik letak...rasa mcm tak puas hati cari plak yg lain.dekat 1 jam tau dok melilau cari yg betul2 sesuai utk beliau.
Akhirnya bila dah jumpa tak pikir panjang dah grab dan terus g cari bnda lain plak..nak tau ape yg aku cari...hehhehee..nak cari bnda ni pon 1 hal jugak bnyak kali pusing cari yg sesuai jugak.hadoii mmg payah la weh nak cari brg2 lelaki ni.bukan setakat susah tp brg2 diorg sume mahal2 tau ngalahkan brg aku jer.tp disebabkan niat kita nak bg kat dia so aku tak berkira la harga berapa...kan ke ada YES hehehe..weh,YES..YES pon harga leh tahan jugak tau.mcm cari shortpant tadi jugak sbb amik letak..amik letak...tp hasil dari pencarian dan pemilihan size yg sesuai finally aku jmpa jugak ape yg aku nak..malas nak toleh kiri kanan lagi kang mesti aku tukar yg lain.terus g byr kaunter jer..

Pas dah kuar dari tmpat pakaian tu terus g cari kotak plak.ingat kan nak bungkus tu dlm kotak dan ikat dgn riben dgn elok2.nak cari kotak ni sikit la punya susah jugak.bnyak kali pusing2 kat bhgn yg jual kotak2 tu tak jugak amik2.bukan ape sbb size kotak yg bersesuaian nak letak brg2 tu tak bape nak muat la.ada besar,besar sngat plak.ada yg kecik tp kecik sngat.ada jugak yg ngam2 tapi gambar kartun haishh..takkan nak bg gmbar kartun kot.aku pon dah tak larat sngat nak jln lg dah malas nak pikir lagi terus amik paperbeg,riben dgn kad ucapan jer.dah senang pala otak aku dah takyah nak pening2..

Balik umah smpai dlm kol 10 terus masuk bilik then terus letak brg2 tu dlm beg elok2.siap tulis ucapan skit dlm kad tu bersayang2 bagai..pastu saje je biarkan atas meja...nak tgk tak ape yg aku beli tp bnda lagi 1 agak sulit sikt la..hehehehe.shortpants ni dari brand SO je sbb nak amik Camel sume takde size ko tgk body tau la laki aku pkai size ape...XXXL beb.pic no 2 tu takyah bg tau la dah terang2 korang tau ape bnda kah itu kan.klu tak tau sila la buat2 tau jugak.takleh nak snap in full version sbb tak baik tgk bnda yg tak elok...heheheh


Shortpant from SO RM **.**

Renoma RM **.**

Konon nak buat surprise la tggu dia blik kol 1 kan lalas aku tertido tggu punya tggu dia tak blik2.sedar2 je kol 3.30 br dia smpai.tapi takpe atleast dia dah tgk dulu benda ni yg aku letak atas meja.see,kan aku kata susah sngat kami nak jumpa dlm 1 hari...ok la takmo nak emo2 kat sini lah.kita mesti kena ceria..ceria..ceria..mcm Astro Ceria.aku suka sngat tgk dia gembira dpt hadiah yg aku beli ni walaupun tak seberapa tp selama aku kenal dia ape je yg aku bg dia terima dgn hati yg terbuka.dari benda kecik smpai la bnda besar dia betul2 hargai pemberian isteri tercinta dia ni...pastu dia try2 tak buka lagi dah terus bawa tido..

Inilah hasilnya bila dah dah letak atas meja elok2....

Kad ucapan tu kasik ayat2 cinta sikit.

Ok la smpai sini je entry utk hari ini sekian terima kasih....



4 comments:

Mimy Hamid said...

takpe la murah ke mahal janji suami tak memilih ..penting ikhlas

Nanie-Izailani said...

a'ah betul...

RedLife2Love said...

cantik la paperbag tuh..beli ktner? hehe.. =P

Nanie-Izailani said...

RedLife2Love:beli kat jusco la RM 1.50 jer..heheh

Graphics