Dec 14, 2009

Looking For SWATCH or GC

Salam to readers,

Pas mkn tgh hari abg kata nak kuar jap dia nak cari jam tgn baru.jam yg ada tu dah season dah katanya so dah tiba lah masa nya dia nak menukar kan dr yg lama kpd yg baru.dia ni bab mcm tu very the cerewet.dia nak cari sesuatu benda smpai la dia puas hati dan betul2 mengikut citarasa dia.kdg2 aku pon penat ikut dia shopping itu tak kena ini tak kena..haish..ok2 kontoniu this episode.pas magrib kitorg kuar nak g cari jam tgn dia la pastu ingat nak tgk movie sekali disebabkan dah lewat kuar maka nak movie pon terpaksa drag ke hari rabu.hari tu dia nak fokuskan pada pembelian jam dia jer.itu yg lbh penting.aku pon tak kata ape sngat la menurut perintah okeh

Suami ajak g Sogo so aku pon ikut je la yerla kang bnyak bunyi kena tggal plak...hadoii..dah la asek kena buli je..sbb tu la bdn aku ni kurang vitamin dan zat dah tiap2 hari kena buli...dia ni klu bergurau mmg kasar tau aku takleh nak kata ape just tahankan badan jer la.tp buli2 pon dia sayang kat isteri dia ni tau...hehheeh.tapi sngat la best aku rasa suami lain takde la weng mcm suami aku ni.secara tak langsung aku pon dah berjangkit jadi sewel jugak..hmmm...dah takleh nak kata ape.smpai kat Sogo terus g kedai jam.tgk2 jam Swatch yg mcm dia nak tu tp kat Sogo takde plak.kat Sogo tu kedai dia kan campur2 sume brand ade.bukan 1 kedai Swatch je sbb tu tak bnyak pilihan.tgk brand lain pon dia tak berkenan ada 1 brand yg betul idaman hati dia tp bila bajet ciput so hajat dia mmg tak kesampaian la nak grab jam GC tu..aku dah kata nnti tggu la beli kat cu tu yg dia berbelah bagi tu tak sabor2 sngat nak pkai jam baru.

Ni antara koleksi jam yg ada tapi yg dia nak jam dr Swatch tu mmg takde la kat sini.ada wajah sedikit kecewa sbb ape yg dia nak tu tk dpt nak beli mlm tu. aku pujuk la dia ckp takpe lain kali kita g tmpat lain atau pon klu dia nak sngat GC tu leh order kat cu jer tp kena sabar sikit la klu nak beli kena tggu sebulan br leh dpt.










Faham2 je la suami aku ni pantang tol nmpak camera.klu tgk sume pic2 dia mana ada dr arah depan klu tak dr arah tepi,dr arah blkg atau pon dlm keta.nk suh dia pndang camera betol2 mmg payah sngat.dia buat dek jer....Pastu g naik kat mens department nak cari suar slack utk keje.dah cari punya cari patent yg dia nak tu dah ada tp sekali lg dia frust size plak susah nak cari.dah tgk bnyak brand tp tu la susah sgat nak cari size 38 tu.hadoii tu la lain kali bumper tu kasik turun sikit yer abg..eh,tp kan aku suka jugak tau sbb leh buat mcm bantal tersangat la empuk melampau.hishh.klu dia baca mati aku weh..hahha..last sekali g tempat brg2 dapur nak beli makanan sikit plus dgn dia punya nescafe 3 in 1 tu.nak dijadikan citer lg sekali nescafe dgn nugget feveret dia pon takde kat situ jugak...ape punya nasib tak baik la nak itu ini sume takde.mmg hajat beliau tak kesampaian lgsung.1 benda je feveret dia yg dia dpt cari..nak tau ape...ialah yougurt.aku tak tau pasal ape dia suka sngat mkn yogurt ni sedangkan aku usahkan nk mkn nak cium pon dah nak termuntah dah.bnyak tau makanan yg dia suka tp aku tak suka.takpe lain kali aku buka citer pasal makanan plak ok...

Aku gelak kan je sbb ape yg dia nak tu sume tak dpt.tu la lain kali nak shopping tu beli la utk aku sekali ni tak beli utk dia sorang jer..ha kan dah mendapat balasan tu..yg aku plak sesuka hati je amik fresh milk dgn koko crunch pastu dah kena perli "sebenarnya hari ni MC sbb nak beli koko crunch awak jer"pastu terus p byr kat kaunter dan terus kuar dr Sogo...suami kata "dah2 kang lg lama kat dlm ni lg bnyak dia ni amik.kita punya pon tak beli lg"..jgn ckp nape muka aku nmpak gemuk..ekceli muka je nmpak berisi body still menten baju size S lagi tau.



yg ni tgh cari nugget feveret dia sebenarnya takde pon nugget tu.

Smpai Salak South singgah beli DVD jap sbb plan mlm tu sblm tido nak layan DVD dulu.aku amik citer Zombieland sbb org kata citer ni kelakar.....pastu terus blk umah.ada 1 insiden berlaku kat umah kang aku citer ok..

No comments:

Graphics