Dec 7, 2009

Hantaran Perkahwinan

Salam to readers,

Halamak dah lambat la nak upload pasal hantaran perkahwinan aku hari tu.ni sume sbb masa yang tak bape nak mengizinkan plus laptop aku plak buat hal....tp seb bek dah ok balik..ahh tapi tak kira aku nak jugak citer pasal hantaran kwin aku..hehhe...mana la tau kot2 sape yg nak kwin tu leh la cilok idea2 brg yg aku beli buat hantaran.

Yang ni hantaran utk pihak perempuan yg belum digubah lagi tau.semua sekali ada 9 dulang berbalas 11 tapi masa rombongan pihak laki dtg aku tak smpat nak capture hantaran yg dah digubah tu tp tu sume ada kat off photog aku,Mr Chie.diorg guna gunakan tema berwarna hitam + silver. ok lah malas nak merepek yg bukan2 lets check it out!

1) Al-Quran (RM 33.50)

2) Telekong (RM 50.00)



3)Baju Persalinan

4) Kasut by Charles & Keith (RM 115.00)



5)Handbeg + Wallet by Guess (RM 352.00)



6)Jam Tangan by Guess (RM 250.00)

7) Perfume (RM 220.00)



8) Barangan Bodyshop (RM 78.70)

9) Pulut Kuning + Bunga Telur

Tapi sorry la yg ni jer aku tak smpat nak tgk lgsung riwayat hidup dia.siyes masa bertukar dulang tu aku tk smpat lgsung nak check satu2 hantaran yg diorg bawak tu sume sbb sibuk melayan tetamu.bila majlis dah selesai tau2 jer pulut dgn bunga telur tu dah lesap.tak kisah pon sebenarnya sbb aku pon bkn mkn pon benda tu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ok yg ni lak hantaran dari pihak aku utk pengantin lelaki.brg2 yg kitorg beli tu sume biasa2 je takde yg grand pon..beli pon time ada sale..jimat!
1) Baju Melayu



2) Kemeja By Padini (sponsored by Kak Ina)


3) Kasut

4) Towel

5) Sejadah

6) Kain Pelikat

7) Songkok

8) Perfume (RM 300)

9) Wallet + Belt by Polo (Sponsored by Kak Nomi)

10) Wajik

11) Kuih Bahulu

Pic yang ni campur2 la ada yg dah gubah dan ada yg belum..tu sume sbb aku dah malas nak amik..hhhee.tp tak kisah la jnji sume dah ada k...ok la smpai sini jer la entry pasal benda ni..bye...

No comments:

Graphics