Dec 21, 2009

Bersantai di Hari Minggu

Salam to readers,
Weekend ni hanya bersantai kat umah je.tak g memana pon.cuti 3 hari habiskan masa berdua dgn suami je tp siang2 je la sbb mlm2 kan dia keje.3 hari berturut2 dia masuk keje lewat banyak dlm kol 6 br kuar umah..hari minggu yg teramat best jugak bg aku sbb suami kata takyah masak..amik duit dlm wallet g beli nasi kat kedai bawah jer.alangkah bahagianya hidup ini...3 hari berturut2 mkn nasi kedai plus jari aku ni takleh nak kena air sngat tu yg suami bg arahan takyah masak..haishh ckp suami kena dgr tau klu tak jadi isteri derhaka nnti..hahhaha...
Lepas mkn tgh hari kitorg layan Dvd citer Thailand dgn citer Zombieland..agak best jugak la sbb tgk berdua-duaan.klu aku sorang kompem aku tido punya lah..Tapi sblm suami g keje kena sediakan minum ptg dia dulu.tak kisah la ape2 yg goreng2 beli jugak la bawah senang citer.ada duit sume jalan...hehehe..pastu aku pon hantar dia g keje smpai kat kete je la.skrg ni aku dah terbiasa bila time aku cuti wajib hntar dia smpai bawah.
Tak sabar nak tggu dis weekend sbb cuti 3 hari lagi wehhh!!!!!kasik beli Dvd manyak2 lagi nti...hehheeh

No comments:

Graphics