Sep 1, 2009

Welcome September

Salam to readers,
Oh no.....!!!September dah menjelang tiba.i'm counting for my BIGDAY.....dalam sebulan lebih aka 53 hari lagi je aku nak menamatkan zaman bujang dan bertukar status dr Cik kepada Puan...wah..tak sabar gitu.Persiapan dah semakin hampir selesai bila dikira2 dlm 80% la.bab kenduri kendara ni bkn pejam mata jer nak handle kan.klu takde duit beribu2 dlm tgn sorry to say korang jgn mimpi la nak kwin.

Misi aku yg seterusnya utk bulan ni ialah buat tempahan kad jemputan & jgak hntar duit blnja hantaran aku tu yg bernilai RM **** tu blk kpg.klu ikutkan adat family aku duit hntaran yg pihak lelaki bagi tu semua digunakan utk buat kenduri byr itu ini.1 sen pon aku tak dpt.cuma yg aku dpt duit mas kahwin jer RM 80 tu.aku blk kpg nnti nak sttelakn payment yg pending beribu2 kat kpg tuh...heheh.insyallah kad jemputan aku akan buat pertengahan bulan ni jgak.takyah susah payah nak g kedai sbb dah ada org offer utk tlg design kan kad aku tu.so aku goyang kaki jer la kat umah..ikutkan kriteria kad tu aku nak yg smple2 & murah...hehe (save
bajet)wat ape nak buat mahal esok lusa org cmpak dlm tong smpah jgak...tol tak?

Ok la smpai sini jer aku citer pasal misi aku kali ni...see ya the next entry..dada....

4 comments:

Ika Razak said...

tau xpe.. sia2 je buat mahal2 orang buang gak. pijak2 gak.. buat simple je.. kenapa la tak buat kad awal2 .. dah lewat dah ni..

Nanie-Izailani said...

sajer...taknak buat awal takut tarikh tu nnti ditunda lak.kad tu boleh siap dlm masa 2 mggu jer.zmn skrg takleh membazir & takleh berlagak mcm org berduit...

Unknown said...

wa...da dekat ea...aku pun x igat bile(jujur) walaupun ko penah bgtau aku...tahniah2...budak2 skool ramai x yg ko jemput?

Nanie-Izailani said...

coke-nnti dah smpai masanya aku hntad kad jemputan aku tuh.insyallah ramai yg aku jmput..jom konvoi ramai2 g perak....!!!!

Graphics