Sep 26, 2009

Sesi Lipat Melipat Kad Jemputan Kahwin

Salam to readers,
Memandangkan malam raya tu aku agak malas nak ke dapur maka, sesi lipat melipat kad pon telah beroperasi.setengah ada buat kat kl setengah lagi buat kat kpg.seb bek ada krew tlg menolong sama.org lain tgh sibuk masak ketupat kat dapur kitorg bertiga plak sibuk mengadakan sesi melipat kad jemputan kwin aku.drpd diorg takde wat ape baik tolong aku ada jugak pekdahnya...bukan ape buat siap2 nnti senang atuk terus edar kan jer kat owang kpg...aik.ada ke owang nak dtg nnti neh?harus la ada kan aku cucu kesayangan atuk alid & opah jah...org berpengaruh kat kpg sg ular tu...hikhikhik....gatai!

2 org sepupu aku ni shahira & nazira telah dipaksa utk melakukan tugas sedemikian...aku ni kira pgkat kakak la pd bdk sekolah 2 ekor ni sbb tu diorg kena dgr ckp Kak Long diorg ni..ada sorang lagi lom blk sbb beraya kt kpg belah pak dia.tetiba ada sekor lg bdk kecik nak tlg melipat sama...ya ampun...ni bkn nak menyenangkan keje aku lg nak merosakkan kad aku lg adalah...aduyai...syuh..syuh...g main jauh2 yer adik ku....but dlm sibuk menjalankan xtvt lipat melipat maka pic kami menggedikxxx wajib la ada..


Pix no 1-Kad br amik dr Mr Chie

Pix no 2-Kad yg telah diasing2 kan

Pix no 3-Cousin2 aku yg gilos (Shahira & Nadzira)

Pix no 4-Sedia utk diedarkan...

No comments:

Graphics