Sep 9, 2009

Alamat Kawan2 Lama

Salam to readers,

Minggu ni aku bizi lagi kumpul alamat kwn2 lama...kwn sekolah dulu pon dah bnyak merantau dok luar dr kl..dan dah ada jugak yg berumahtngga.so,utk majlis perkahwinan aku yg tak lama jer lagi ni aku dah start cari alamat2 diorg since mggu lepas lagi.klu boleh aku nak kwn aku sume dtg utk meraikan majlis ku yg cemerlang...gemilang & terbilang tu nnti...hahhaa..nak kmpul kan alamat ni pon 1 hal jgak sbb ramai sngat yg aku nak jmput.smpai kan jenuh nak ngingat sape lagi kwn2 lama masa sekolah dulu.kang klu tak jemput tkut kecik ati plak..kwn masa sekolah kat kpg dan juga masa sekolah teknik.rasa mcm nak jmput 1 sekolah jer sbb gue kangen bangat sama mereka2 itu.....

Bukan tu jer aku pon tgh prepare senarai jemputan utk distribute wedding card.tp kad nya lom tempah agi....hehhehe..hari ni baru designer aka offcial photog tu nak dtg jmpa aku kat ofis then boleh byr deposit sekali...yay..kad dah leh tempah hari ni jugak....ape da lembab tol 2 laki bini ni bnda yg pnting tu pon leh lengah2 kan lagi kan...sepatutnya kad tu kena tmpah bulan lepas agi tp disebab kan ada masalah2 yg tak dpt dielakkan maka tertunda lah ia hingga ke hari ini.takpe2 masih ada sedikit masa lagi dan masih boleh bernafas lagi neh.harap2 sumenya akan berjalan dgn lancar.

No comments:

Graphics