Sep 3, 2009

Gambar Lama....

Salam to readers,

Ada 1 hari tu aku teringat pasal gmbar yg aku penah amik dgn tunang aku dulu...oppss masa tu lom bergelar tunang agi...dan juga lom bergelar pasangan kekasih...hehehhe..aku pon capai la album2 atas almari pakaian aku tu..pehhh berabuk,berkepuk album tu sume..aku mmg seorang yg pemalas nak bersihkan...heheh...bila aku godek satu2 album tu br aku jmpa gambar yg aku nak cr tu...gmbar ni thn 2005 masa tu ada staff party tmpat keje beliau & buat kat lumut..aku join dulu sbb mama kan keje kat RLC.masa tu juz br kenal hati budi jer la lom betul2 rapat lagi....since pg party tu la we'olls jadi bertambah rapat...rapat...rapat dan akhirnya......

Bila aku tgk blk gmbar ni aduii kelakar gilak mukaku ketika itu.mcm bdk2 sngat....rasa mcm taknak tgk jer....heheh.tah mcm mana aku br teringat pasal gmbar ni plak hr tu sedangkan dah dekat 4 thn lbh gmbar ni terperap atas almari...tapi takpe la aku juz nak share je dgn korang....masa ni aku br berumur 18 thn & beliau lak 29 thn....hahahahah!!!!aku terpaksa crop gmbar ni sbb ada babun2 yg menyibuk kat sekeliling we'olls.....masa ni jgak Izailani ni kurus sngat..bumper takde la tggi mana..tapi tu la jauh tol beza izailani dulu dgn skrg ni...klu tak silap aku bj yg dia pakai ni skrg dah sendat dah tak muat....heheh...tapi aku tetap mcm dulu jgak badan tetap menten..

4 comments:

Mimy Hamid said...

berkurun lama..eheeh tombam nya ko yani

Nanie-Izailani said...

muka bdk terencat mmg mcm tu..

miss alhadi said...

hehee.. mmg mcm budak2.. tp tk leh kalah gmbr dolu2 diana tau!! jgn marah.. =P

Nanie-Izailani said...

wahahhaa....amboi cik ika dah muncul kat sini plak.

Graphics