Sep 17, 2009

Berjauhan...

Salam to readers,

Hari ni Abg dah start bercuti utk pulang berhari raya di Rantau Panjang Kelantan...katanya nak bertolak mlm ni konvoi dgn adik badik dia..dpt la 2 hr merasa puasa kat kpg.tinggal lah aku sorang2 kat sini aku lak hr sabtu br nak blk kpg sbb esok aku keje lagi....aduiii aku akn kesunyian selama seminggu tak snggup rasanya nak berjauhan mcm ni...hmmm bila agaknya beliau akan blk sini eh....sblm dia bertolak aku dah siap pesan "smpai kpg nnti sms nani tau.."bukan ape kita sbg tunang aka bakal isteri dia mesti la ada perasaan risau tu kan memandangkan perjalanan nak blk kpg dia makan masa selama 8 jam.takut ape2 jadi tgh jalan kan.walaupun jauh dimata tp abg sntiasa dekat dihati nani..harap2 abg selamat smpai ke kpg dan slmt juga kembali ke kl...semoga kita bertemu lagi...

No comments:

Graphics