Sep 25, 2009

Perbincangan Keluarga

Salam to readers,

Balik beraya hr tu bukan setakat beraya jer tp ada sedikit perbincangan antara keluarga mengenai majlis yg akan diadakan tak lama jer lagi.nasib baik mak sedara sume snggup bersusah payah dan tlg apa yg patut.mengikut kata sepakat diorg buat collection utk majlis tu nanti wlupun tak banyak tp ckup la utk tmbah2 ape yg tak cukup kan.aku bersyukur la sbb diorg sume faham kedudukan ekonomi aku yg tak bape nak kukuh ni.klu ikutkan aku segan nak minta tolong dgn diorg terutama pasal duit ni.yerla diorg pon bkn org senang sume dah berkeluarga tp alhamdulillah diorg sndiri yg berbesar hati nak tolong. insyallah nani takkan lupa jasa baik kalian..diorg jer la harapan aku dan aku dah anggap mcm mak aku sndiri jer terutama maklong & Paklong.diorg berdua yg akan tlg uruskan aku nyer majlis perkahwinan nanti.banyak perkara yg aku refer pd diorg berdua.kdg2 diorg sndiri yg tlg buat kan sesuatu keputusan.bukan aku nak belakangkan mama ku sndiri tp maklong & paklong tu dah ada pengalaman kwin anak2 diorg.

No comments:

Graphics