Sep 17, 2009

Cerita 3 (Makan Time)

Salam to readers,

Aku nak mkn kat yg ada kepala kapal tu..tp tetiba my darling ni tukar fikiran lak nak mkn kat steak house yg 1 lagi nama kedai tu HR Steak House..ape da...mcm nama Human Resource la plak...aku tak penah masuk kedai ni kira pestime la..nmpak mcm eksklusif jer tapi harga makanan kat situ sume takde la mahal sngat...chicken chop dia pon murah...masa pilih menu tu aku mmg nak mkn chicken chop tp dia suh tukar try la mkn yg lain..asyik chicken chop jer...kan bnyak steak tu pilih la mana2...tp aku tak mau..aku tetap nk mkn chicken chop jugak..so aku pilih chicken chop + cappucino blnded & beliau lak mkn sirloin + carrot susu...

Aku ingat nak la amik2 gmbar kat kedai ni kan tp lom smpat aku nak kuar kan hfon dia dah jeling "nak wat ape tu?"..."mana ada wat ape nani nak hntar msg kat ika la"..."hmmm..msg konon..bkan nak amik gmbar ker??"...hehhehe hampeh tol la mamat neh..pas meals smpai we'olls pon mkn smpai la licin...smbil2 tu ada la citer2 kosong jer yerla nnti seminggu tak jmpa....baik manfaat kan masa yg ada ni ha jer kan....jam pon dah kol 11 lbh dia pon hntar aku blk

Tapi dia naik umah aku dulu sbb kan nak tukar lampu tu.masa ni mama pon ada kat umah.ni la org harapan mama klu ape2 pon...dulu tak suka tp skrg sayang kemain lagi.skrg ni pon mama dah bg tggungjawab jaga aku pada beliau..beliau dgn gigih cuba nak betulkan lampu dapur tu ada sedikit masalah teknikal maka lampu tu tak berfungsi lgsung cuma yg dlm bilik aku jer boleh...hehhe..jam dah kol 1 pg dan syg aku ni pon nak balik lah kan...sblm dia balik aku smpat salam & cium tgn dia.dia pon terus cium dahi aku...aduiii..sedihnya rasa mcm taknak lepas kan dia pg jer lah....

Ni jer lah citer yg berlaku mlm tadi..rasa bahagia sngat dpt bersama dgn dia dr ptg smpai la ke mlm.

No comments:

Graphics