Sep 17, 2009

Cerita 2 (On The Way Ke Kpg Baru)

Salam to readers,


Ni aku nak citer masa ontheway nak g mkn tu..pas maghrib dlm kol 8 kitorg kuar memula g kedai hardware dulu sbb kan nak cr mentol utk lampu2 tadi...bila da beli tetiba tayar keta beliau takde angin lak terus g petronas isi angin dulu pastu singgah pasaraya jap sbb mama suh beli buttercup..pastu br gerak ke kpg baru..sian dia dah merungut2 lapar...lapar...lapar...hehhe..tetiba hfon aku bunyi dia pantang tol klu dgr hfon aku bunyi.rupa2nya msg dr Cik Ika...

Yani, aku dah book tiket ari jumaat,

final destination...

kul 4pm....huhu


Masa aku nak balas tu tetiba dia mencelah..

Abg:Awk nak tgk wyg?bila?kat midvalley ker?
Aku:a'ah la hr jumaat tgk kat midvalley..kwn nani dah book ni.
Abg:abg ada pas utk 2 org..boleh tgk ape2 citer jer..
Aku:really???hah bak r sini
Abg:cuba awak tgk ni (dia hulur pas tu kat aku)
Aku:ala..awk ni nape tak ckp..leh kita tgk sama2..
Abg:mana smpat cik oii..nak blk kpg dah...abg br dpt jer bnda ni.valid smpai 30 sept.
Aku:ok lah nani bwk kwn nani lah..
Abg:klu abg bagi nani bagi ape?
Aku:eleh..kasik dulu br citer...

Cheh...ape ingat dia free2 ke bg aku?takde maknanya lah.siap minta habuan tuh...tak senonoh tol..nak tau ape yg dia mintak...Jeng...jeng..jeng...dia minta aku blnja rokok SKL jer lah....hehheheh...ape da nak jugak pau aku rokok..tp tak kisah la kan drpd aku bayor duit teket wyg sampe 11 hengget baik aku beli kan rokok dia ni jer..rege cuma RM 8 aku bg RM 10 tp siap minta balance 2 hengget balik...hehheh.siap wat perjanjian agi..."awk,klu takleh guna pas ni siap eh....bg blik duit 8 hengget tu"(siap refund) pastu dia kata "ok....klu takleh guna aku sekeh bdk yg bg ni"

Oklah smbung next entry...

No comments:

Graphics