Sep 29, 2009

Bunga-Bunga Cinta Utk Family

Salam to readers,

(Isnin - 28 Sept 09)
Aku blk keje smlm terus g kedai brg perkahwinan kat Jln TAR.motip??? nak beli bunga yg letak kat baju utk family aku.lepas 1 kedai,1 kedai aku masuk..dah la sorang2 cuak gak la jln kat situ sorang2 kan.dah ada bunga yg aku berkenan kat salah satu kedai tu tp tk cukup la aku nak beli 23 kuntum..haduii..hampeh tol.masuk lak kedai lain...mahal nak mampusss...last2 terus g semua house naik kat sayang u pon tah hape2 design dia..aku turun blk kat Ground floor masuk kat kedai Sin Yin Snd Bhd.....cari punya cari..akhirnya aku jmpa jgak..design dia shweet sngat dan mmg kena dgn tema aku Pink+Putih...ada 2 design smpai aku rambang mata nak pilih mana satu..finally aku decide amik yg ini 13 kuntum (utk pompuan) dan yg itu 10 kuntum (utk lelaki).harga pon murah pastu ada diskaun 5%..hehehhe..huh...lega 1 bab.tapi.....bunga baju utk pengapit aku terlupa nak beli....aiyakkkkk!!!!


Ni lah pilihan2 yg ada yg aku tak tau nak pilih yg mana 1...


Yg ni lak aku tgh menggedik nak try bunga-bungaan itu....

No comments:

Graphics