Sep 11, 2009

Wedding Cake Sponsored by.......

Salam to readers,

Smlm aku masuk bilik bos aku sbb nak bg kek lapis yg br smpai dr sarawak.masa aku letak jer kek tu atas meja terus dia tnya psal wedding date aku.ni perbualan antara aku dgn beliau:

Boss: ni,u kwin bape hb?
Aku : next month 24 okt
Boss: hah?nxt month....i tot november
Aku :eh,tak la dah diawalkan.
Boss: sorry la ni bizi la..takde masa nak sembang dgn u
Aku :hmm...takpe2...
Boss:24 eh?masalah nya 25 hb tu anak buah i kwin kat melaka.hr sabtu dah kena balik sana dah.
Aku: ohww..klu mcm tu takpe la.lgpon sbb jauh.
Boss: tak....bukan masalah jauh..pg boleh pg tp tu la anak buah i mak ayah dia dah takde,so i yg kena urusakn.
Aku: ok..tak kisah....
Boss: u nak kek lapis tak?klu nak, i sponsor.bagi tahu kat tipah bape yg u nak.
Aku : kek lapis?hmmm boleh jugak.
Boss: ataupun u nak i sponsor ur wedding cake?
Aku : ok...u sponsor wedding cake jer la En Nasir.
Boss:hmmm nnti u tell me berapa harga kek tu ok?
Aku: ok thanx En Nasir..

Hah...kan dah kata rezeki dtg bergolek...kikiki...sponsor wedding cake pon aku tak kisah atleast ada jugak dia nak ingat kat secretary dia yg muda lagi meletupppp ni...wahahahha!!!klu dia dah offer nak sponsor apa kata aku pilih kek 5,6 tingkat haha...baru dia tau kan?tp takde la smpai banyak mcm tu...aku prefer 3 tgkat jer udah ler.tupon ada jgak dia nak sponsor kan....heheh.......alhamdulillah...

No comments:

Graphics