Sep 4, 2009

Staff Party 2006

Salam to readers,

Kali ni lak aku nak citer pasal gmbar masa pg Staff Party RLC thn 2006.Masa tu diorg buat kat Cherating.aku pg naik keta dgn mama & konvoi ramai2 dgn staff yg lain.biasanya Staff Party ni diorg buat 31 Apr-1 Mei sempena dgn Hari Pekerja.Masa ni aku dah ada hubungan sulit dgn tunang aku ni..hahahah sbb ramai yg tak tau klu tau pon cuma kwn2 dia yg terdekat jer.kira boleh dikategorikan sbg "Biarlah Rahsia" lah.

Dinner start kol 8 mlm dan bertemakan Urban Batik.aku dah mcm org tua zaman tok kadok jer pkai baju mcm ni.tak penah seumur hidup aku berpakaian begini...kahkahkah!!!masa dlm hall we'olls tak dok sama2 sbb dia tgh syok melepak dgn geng2 dia kat luar hall.just usha2 dr jauh jer la...heheh.tapi masa tgh ada acara ape tah dia msg aku nak jmpa kat lobby...kebetulan lak kali ni diorg ada buat plate gambar utk family.so ape lagi kami pon decide nak buat jgak la kan.dia pon setuju dia kata leh buat kenangan....wah....kitorg lepak2 lagi kat lobby tu smntara nak tggu "PARTY TIME!!!!"

Pas habis dinner & kebanyakan yg berkeluarga dah naik bilik masing2.aku pon naik jgak tapi bukan nak tido....aku naik sbb nak tukar baju.kan diorg nak start berparty so takkan nak dancing pkai bj batik kot...tak sesuwaiii taw!aku turun g hall blk dan jmpa dia kat situ.ramai yg bujang2 la.laki org pon ada jgak sbb bini masing2 sume dah naik tido.aku mcm biasa terkinja2 dgn kwn2 & tunang aku tuh..hehehe.time tu pon ramai dah org perasan tgk aku ni close dgn dia.tapi just wat tak tau jer la kan..aku ni pon dok melekat jer dgn dia ikut jer dia g sana g sini....heheh..aku naik bilik pon dah dekat 3-4 pagi......tgk lah muka buruk aku masa ni......damn!!!!!

No comments:

Graphics