Jan 2, 2010

Half Day & Prosperity....

Salam to readers,

Hmmm...rasa mcm lama sngat tak citer ape2 kat sini..lately ni mcm malas plak rasa nya..sepatutnya awal2 thn ni kena la rajin sikit kan..pastu kena la mengubah cara hidup yang lama kpd cara hidup yang baru....hari ini ada masa terluang ape kata aku citer2 je la ape2 yang terjadi since last week kan..tak kisah la ada org nak baca ke tak.do i care????huh.

Hari Rabu lepas tetiba rasa mcm nak blk awal.ingat nak cuti tp disebabkan cuti dah takde so terpaksa la aku amik half day jer...pagi smpai ofis dok lepak2 goyang kaki then kol 1 terus chow...tp before blk tu dah minta permission dr En Zani dulu harusla kena bg reason yang agak kukuh..heheheh...

Kebetulan Hari Rabu tu husband kan cuti so lagi la membuak2 aku nak blk awal...tak senonoh la kan..ah lantak la do i care????kol 12 lbh call husband tnya dia kat mana then terus ckp aku half day hari tu dia kata ok nnti smpai lrt Salak South call je la nnti dia fetch aku kat lrt tu..agaknya dia nak ajak g 1 tmpat la kot..smpai lrt tggu dia dlm 10 minit cenggitu la pastu husband pon smpai.aku masuk je dlm keta terus dia tanya kat mana Mc'D yang terdekat...so aku kata kat tmn connought la kot ataupon JJ Maluri...eh,tetiba aku ingat ada 1 Mc'D kat sblh Shell kat jln nak g Tesco Taman Midah tu.ape lagi husband pon terus speed menuju ke Mc'D tersebut.

Aku ingat nk mkn nasi tgh hari tu tp husband dah request nak mkn Mc'D terpaksa la aku ikut kan je kehendak beliau..dia mcm biasa la feveret dia dah tentu la Prosperity.Aku g Q kat kaunter beli Prosperity Daging 1 dgn Ayam 1 with xtra black pepper souce...nak beli kat drive thru mcm malas lak nak beratur pnjang2..2 sbb ada banyak keta time tu yerla dah kata lunch hour kan..sume sekali RM 31 sbb tmbah ribena dn milo ais pastu amik yang large pulak tu mana tak mencecah RM 31.00....


Ingat kan pas beli terus blk umah la kan.rupanya tak husband ajak g handfon fair kat Giant Tmn Connought...mmg ada handfon fair kat situ from 30 Dis till 2 Jan10..smpai sana org takde la ramai sngat maybe weekdays kan org sume bekerja.so saje nak usha2 iPhone dgn blackberry harga sume leh tahan.tp hati still berbelah bagi antara nak beli dgn tak.dah survey sume kedai dlm tu harga sume lbh kurang je...pastu we'olls decide takpe la biar la dulu maybe next time klu ada handfon fair kat mana2 nnti kita pg lg..lgpon hari tu takleh lama sngat kuar sbb husband ada hal lain lak pastu.

We'olls pon tak lama pon kat handfon fair tu pastu terus blk umah la sbb msg2 dah lapar.milo ais dlm keta pon dah cair...tp seb bek our proeperity tu still hot lagi..klu tak mesti tak besh dah nk mkn.dlm 10 minit je smpai umah sbb between giant dgn sri penara sngat la dekat plus jln tak jem pon tgh hr tu.smpai je umah terus lepaking dpn tv smbil melayan prosperity.....mmg terbaekkkk !!!!!!pas mkn msg2 tertido akibat kekenyangan yang melampaui batas..tu pon tak hbs mkn sbb mkn separuh je dah terasa kekenyangan tersebut.lagi separuh tu smpan utk bangun tido plak...hahhaha

Dlm kol 6 aku tgk husband dah bngun then dia smbung mkn burger dia td...aku plak mata ni teramat2 la mengantuk smbung tido tak silap dlm kol 7 br tersedar..alamak dah terlepas citer Cinta Balqis selama 1/2 jam..huhuhu...cepat2 bngun alih tv3 smbil layan burger aku yang separuh lg td...hbs citer mandi2 sume then husband lak nak kuar jmpa abg dia - Abg Baha..aku dok umah layan perasaan sorang2....mlm tak mkn ape2 kenyang giler smpai pg besok sbb prosperity punya penangan...

No comments:

Graphics