Jan 27, 2010

Survey Ikan Di Jalan Pasar

Salam to readers,

Kan hari tu aku ada tulis status kat FB yg aku nak bela ikan kan...hr sabtu tu aku dah merengek2 kat husband nak ajak g beli ikan..so husband pon kata hr ahad tu nak pg then hr ahad dlm kol 1 tu terus gerak ke Jalan Pasar.smpai sana mmg bnyak jenis/pilihan ikan yg kita nak..tp 1 jer ikan yg aku nak tu takde lak kat situ...FINDING NEEMO!!!!dah semua kedai aku masuk tp riwayat ikan tu pon aku tk nmpak..frust sedikit la..lalas husband kata amik ikan emas jer la..ikan emas kat situ pon sume tergedik2 dan montok2..singgit jer sekor...hheh...

Husband kata baik amik sekali set dgn akuarium br la selesa ikan2 tu nak hidup..sbb ada sekali dgn oksigen bagai kan..leh letak mcm aksesori dlm akuarium tu nnti...ekceli aku malas nak beli akuarium sbb leceh la nak bersih2kan sume kan..so bila husband dah bg pndapat mcm tu terpaksa la akur jugak.tp masa tu husband suh tgk2 jer dulu ikan ape yg aku nak.weekend ni br la g beli betul2 akuarium dgn ikan2 tu sekali....thanx sngat2 kat husband sbb dia ikut je ape yg aku nak..yerla dia tau kan aku sunyi sorang2 kat umah...lbh2 lg mama pon dah dok alor setar sekali sekala jer dia blk KL..lg la bertambah2 aku sunyi..nnti bila ada bela ikan ade jugak la aku teman kat umah....hehhehe.blh nengok dia tergedik2 berenang kesana kesini...

No comments:

Graphics