Jan 2, 2010

New Year Eve (2010)

Salam to readers,

Dah la Rabu tu aku half day..pastu Khamis lak aku blk awal dlm kol 3 aku dah chow dr ofis..eh bkn aku sorang tau..aku blk dgn ofismate aku, Anim...haha giler tol 2 ekor ni main blk je suka2 hati ko kan..huh.tak kisah la lgpon esoknya kan dah New Year Eve..reason yang tak masuk akal lgsung.takde kena mngena blk awal dgn New Year Eve okeh..

Smpai umah shap kol 4.30 siap beli cempadak dgn kopok lekor lagi.ingat kan husband ada lagi kat umah sbb time2 mcm ni dia tido lagi..dia masuk keje kol 5 lbh...tp bila aku masuk umah tgk2 dia dah takde dah g keje la tu kot...br teringat yang esok kan New Year Eve (1 jan 10) so mesti dia kena dtg awal nak set up ape2 yang patut..mlm tu dah kompem2 ada grand function dan member akan blk mau la dekat 4-5 pagi...huh!aku layan je cempedak goreng dgn kopok lekor tu sorang2 pastu mata mengantuk aku pon tido...krohhh...krohhh...krohhh....
Kol 6.30 otomatik terbangun sbb nak tgk Cinta Balqis tp dpt tgk 1/2 jam jugak sbb kol 7 tu aku terlelap..ni la keburukan dia klu aku tgk tv smbil baring mesti aku akan terlelap punya lah..pas maghrib terus bngun then mandi2 sume pastu layan internet smpai la countdown...tah bila aku tak sedar yg aku tertido kat sofa smpai la azan subuh..sedar2 husband tak blk lagi..hmmm dah agak dah mesti diorg bizi giler2 babi punya mlm tu....tp aku tak kisah pon.perkara mcm ni dah sebati dgn hidup aku dah..aku faham keje dia mcm mana...rupa nya mama pon tak kejut kan aku suh masuk tido dlm bilik...adoii mama2....
Kol 6 lbh mama g keje pastu husband call tnya nak mkn ape....aku ckp beli roti canai je lah....pastu aku terus bngun basuh muka & g bancuh nescafe kang senang husband blk terus sarapan jer.husband masuk je umah terus sayang pp aku dulu dia ckp sorry sbb blk lmbat...masa dia mandi aku pon hidangkan la makanan dgn air sume atas meja....

Husband ada bwk blik topi yang member2 sume guna utk celebrate function New Year tu..comel & cute sngat topi2 dia..hehhe..smntara husband mandi smpat lagi aku mempergayakan topi2 tersebut.yang btg panjang2 warna hitam tu dia mcm stick pastu bila kita ketuk2 kan dia ada kuarkan cahaya tau..pastu yang lagi 2 tu adalah belon aku tak tau mcm rupa bentuk belon ni sbb tak buka lg dlm packing dia tuh.


Let's Dance Together....huhuhu.

Pas bekpes sama2 husband pon terus tido sian dia letih tu...yerla g keje thn 2009 pastu blk keje dah masuk 2010..dia kata setahun dia keje hari tu....hheheh.dah dia tido aku pon harus la buat xtvt yang sama mcm beliau...cuma aku tido atas lantai la husband tido sedap2 je atas sofa empuk...huh sungguh tak adil....Kol 11 aku bangun mandi2 sume pastu terus beli nasi dgn lauk kat kedai bawah...disebabkan brg basah tak beli lagi maka aku pon idak le memasak.....sekian tima kasih....

No comments:

Graphics