Jan 27, 2010

Yang Lain Dicari...Yang Lain Dibeli

Salam to readers,


hari ni aku smpai umah lewat sikit sbb g menghabiskan duit kat midvalley..sblm pg mid tu mcm biasa lah xtvt lepaking bersama kak tipah & anim kat Old Town Bangsar.pekena white choc ice dgn toaster tuna..peehhhhh layannn...tp aku lepaking kejap jer la sbb nak g mid kan..juz take shuttle bus kat LRT Bangsar tu terus ke mid tak smpai 5 minit pon...bas pon free jer..


Motippp???niat sebenar nak g survey hadiah utk anak buah aku (aka anak buah husband) Batrisya sempena birthday dia yg berumur setahun.bdk ni comel aku pon sayang sngat2 kat dia.mak dia pon baik sngat dgn aku..tu yg tak berkira klu nak beli kan ape2 tu.lgpon bkn selalu pon nak beli hadiah mahal2 utk batrisya kan.td dekat sejam lebih aku dok melilau dlm JJ kat bhgn mainan bdk2...dah mcm mainan yg aku tgk tp mcm tak sesuai jer batrisya ni..bnyak jugak mainan yg aku belek2 amik letak..amik letak tp tak beli2 jugak..sekali terpandang set mainan yg rumah tu....dah usya/lalu lalang dpn set rumah tu tp teragak2 jugak nak amik...harga pon tak murah tak mahal.pastu rasa mcm tak kena jer nak amik mainan terus sms lisa.

"lisa,mainan set rumah sesuai tak nak beli utk batrisya eh"?
Lisa balas:"set rumah?nanti dia buang2".


Huh..seb bek aku tak beli....nak beli baju,rugi nnti dia besar dah takleh pakai.nak bg teddy bear,dia dah berlambak2 menatang tu.hr tu pon aku dah bg 2,3 ekor..takmo nak bg lagi..nak beli beskal dia mana reti lg nak kayuh...adooii lg la aku pening bdk2 promoter kat bhgn mainan tu dok usha jer aku ni belek2 tp tak beli2 pon.bnyak jugak mainan yg aku tgk mcm best je nak beli diantaranya:








yg ni la lisa kata nnti dia buang2...hehh

Lalas aku dah penat terus aku blah dr tmpat mainan tu dan terus menuju ke bhgn pakaian pompuan....baik aku shopping baju2 aku dulu..hadiah batrisya tu next time aku leh beli lagi..bkn shopping baju ape pon..cuma ofiswear jer..tak lupa jugak Renoma for my husband...hehhe dia merungut aku asek beli spender jer utk dia....hahaa.


ni aku beli kat Romp





3 items diatas ni mcm biasa la....scarlet jer....huhu

Dalam kol 9 lbh baru kuar dr midvalley blk nek komuter...smpai umah terus tumbang..letih siot..damn!

No comments:

Graphics