Jan 4, 2010

Aktiviti Seharian Semalam....

Salam to readers,

Biasa nya klu weekend we'olls tak kuar g mana2 pon.lbh senang hbskan masa dirumah jer...aku sibuk mengemas...husband plak fully xtvt dia adalah tido sepanjang hari...mkn-tido-tgk tv-mkn-smbung tido blk....tu la smpai ke mlm...ptg smlm kol 5 lbh kejutkan dia utk g keje kan..bila dia dah siap2 mandi sume tetiba beliau telah menukar kan fikiran nya utk amik UL....sesuka hati beliau je nak cuti...ala cuti thn br ni ada 34 hari apede hal jah....aku pon tak kisah la dia nak cuti kan mmg tu pon yg aku nnti2 kan..heheh

Bila husband dah sungguh2 kata nak cuti punya la aku happy...sbb ada gak la aku teman kat umah takde la sunyi mcm selalu2 tuh...isteri mana yg tak happy klu husband ada bersama dia...isteri yg terbaik adalah "isteri yang mahukan suami sntiasa ada disisi..."ini fakta betul bkn aku cipta sndiri...

Smlm kan we'olls mkn je keje nya dr tgh hr smpai ke ptg bawak ke mlm..mkn...mkn..mkn...tak kira la heavy ataupon light jnji ada bnda nak mengunyap....pas mkn tido...hehhehe.mana la bdn husband aku tak naik..sblm kwin dulu dia kata hbs la kwin nnti gerenti bdn dia kurus sbb aku tak pndai masak...ha skrg tgk la sape kata aku tk bg dia cukup mkn.tu pon dah terlebih2 cukup tau..cuma aku je yg semakin kurus melidi...Pas isyak husband ajak layan citer MERLIN kat tv3...masa tgk tv ni aku ajak husband kuar g pusing2 kl sbb mlm2 ni tetiba mcm bosan lak dok umah..nak tido awal lagi kan .lg pon siang tu dah puas tido dah...huhu.hbs je citer MERLIN tu terus siap2 nak kuar..masa tu dah nk dekat kol 11..


Ni masa layan MERLIN...

Husband pon main jalan jer tp tak tau arah tuju nak kemana..dah pusing2 KL husband ajak g mkn kat Kpg Baru tp tak jd sbb aku nak mkn nasi lemak kat Tmn Bunga Raya, Setapak..thent terus menuju ke destinasi tersebut...

Muka agak pucat sbb tak makeup yerla ape kejadah nak makeup mlm2 buta ni kan.tebiat ape??..just tepek compact powder sikit2 jer...Hbs mkn dah terus shoot blk umah tp singgah kat Chowkit dulu beli buah mata kucing...mkn dlm keta sngat lah layan okay....smpai umah dah kol 12 lbh terus tido.....zzzzz...

2 comments:

- dieyana - said...

nani cam umur 15 tahun!hehhehe...

Nanie-Izailani said...

aiyoooo...muda sngat2 tu k.diana oiii

Graphics