Nov 20, 2009

Letih+Penat+Tired

Salam to readers,

Hye u'olls aku tak tau nak mulakan entry kali ni mcm mana.tp aku nak bg tau yg aku betul2 letih,tak cukup rehat dan juga tak cukup tido.mana taknya mggu ni direct aku blk lmbat tau.bukan saje2 aku nak blk lmbat plus aku enjoy ke ape ke tp aku ada 1 komitment dgn TM ni.dulu masa bagi invitation aku beria2 sngat nak join so terpaksa la teruskan jugak kan dah kata aku sayang dgn TM....hehheh tp sayang ke?eeeerrrr....ekceli "Everyone Connect" ni adalah event terbesar yg TM anjurkan kat Bukit Bintang 21 Nov ni.so sblm event tu berlangsung dah tentu kena ada training kan.dgn keizinan suami tercinta plus aku dah terang2 kan kat dia pasal event ni sume so dia pon mengizinkan aku join menda ni.training bermula since last week lagi (12,16,17,19 & 20 Nov).pastu waktu latihan ada lah dari pukul 7.30pm hingga 11pm.tp disebabkan staff TM adalah minority so kitorg decide chow awal sbb masa 2 hari training tu tenaga kami tak digunakan sngat.selebihnya kepada 200 penyertaan luar yg terpilih tu.aku malas la nak citer lebih2 pasal event ni

*Hari Selasa tu aku smpai umah tepat kol 12.sbb training ni punya pasal lah.ingat kan taknak bg suami aku tau lalas tetiba dia call lak tnya nk mkn ape?dia ni mcm tau2 je aku blk lmbat...so bila dia tnya aku kat mana terpaksa la aku ckp baru smpai umah kan....siyes aku tak reti nak menipu dia.masa tu dia bising la sikit sbb blk lmbat.pas mandi2 sume terus aku landing dan bila aku tertido pon aku tak sedar..

*Hari Rabu aku kuar dating dgn suami ku tercinta.smpai umah dah dekat kol 12.kemas itu kemas ini nak dekat kol 1 jugak aku tido.

*Hari Khamis smlm baru staff TM "All Out"utk sama2 menjayakan event tersebut tggu cash payment terus chow masa tu dah kol 11.10 minit.mama smpai Kl dr penang kol 12 so terpaksa la aku lepaking kat Mcd sebentar smbil layan teh panas + french fries.kol 12.15 mama pick up then blk umah dah letih mandi2 terus tido.tp tak lama pastu baru teringat yg baju keje abg tak basuh lagi...bangun la balik cari baju kemeja dia terus cmpak dlm washing machine.baru terlena 5 minit tersedar lak abg balik...haihs..awal lak dia blk mlm ni

*Hari Jumaat ada training lagi.harap2 training mlm ni sekejap je la sbb participant need some rest for the real big event tomorrow.rupanya hampeh jugak lmbat jugak aku blik.terpaksa tumpang mber hntar smpai umah.smpai pon kol 12 jugak..smntara tggu suami blk aku pon mulakan xtvt membasuh baju2 yg dok menimbun dlm bakul tu...tido lmbat jugak dlm kol 3 lbh gitu r

*Hari sabtu pagi2 dah bangun sedia kan sarapan pagi utk suami tercinta dan we'olls pon sarapan pagi bersama.kol 9.30 siap2 bagai sume then kol 10 suami hntar g lrt.dah kata kena terpacak kat BB Plaza tu kol 10.45am...see..berapa jam je aku tido kan..bdn letih plus mata yg amat mengantuk.mmg best giler event ni we'olls mmg enjoy sngat tp letih sikit la sbb dok terpacak tgh panas tu melalak2 bagai kan...hahahha..buat itu buat ini lalas kol 7 lbh jugak aku blk.tp smpat shopping kat sg wang tau dpt rembat 3 psg baju & sepasang kasut kat voir.

*Hari Ahad adalah masa terbaekkkk utk rehat + tido yg secukup2 nya.tp rupa2nya tak jugak..kol 8 pagi suami dah kejutkan isteri dia ni utk buatkan dia sarapan pagi.nak taknak kena bngun jugak la kan.tak baik ingkar ckp suami heheh.tp lepas je mkn tgh hari terus smbung tido smpai la ke ptg....

Sebab tu la aku kata aku tak cukup tido + rehat.badan adalah seletih2 nya tau.smpai kan bilik tido pon tak smpat nak dikemaskan dan baju2 dalam bakul dah sama tinggi cam gunung kinabalu nasib baik suami jenis yg memahami diri aku dan takde nak bebel pasal bilik bersepah ke ape ke.untuk jaga hati dia tanggungjawab pada suami tetap diutamakan.makan,pakai dia mesti la kena jaga sebaik2nya baru la dia tau yang kita lebih memberi perhatian pada dia berbanding tanggungjawab di pejabat.suami pulak klu dia balik je terus dia cium pp aku aku smbil tu dia kata "ha..tu letih la tu"hampir tiap2 mlm since aku blk lmbat ni dia asyik ulang menda tu jer..disebabkan aku malas nak layan so aku ignore kan aje lah.

No comments:

Graphics