Nov 5, 2009

Honeymoon (Day 1)

Salam to readers,

Honeymoon!!!!!!
Hari khamis lepas aku & suami smpat lagi pg honeymoon...yahooo!!!kitorg tak g jauh pon juz rilex kat Cameron jer.tu pon check in kat TM Resort.harga pon ok la RM 155 utk 3D2N hari khamis smpai sabtu.ni pon aku nak berterima kasih sngat2 kat k.ina & lisa (adik ipar) sbb diorg yg sukarela nak hntar mek,ayah,k.ni & batrisya blk klntan.mcm tau2 jer aku nak g jalan dgn abg dia kan..ok2 sblm bertolak tu we'olls singgah jap umah sentul nak jmpa mek,ayah,k.ni & batrisya sblm diorg blk hr jumaat tu.klu tak silap lepas asar br gerak dr KL kot tgh2 highway hujan turun sgn lebatnya..abg kata takpe kita bawa slow2...

We'olls masuk ikut Tapah tau je la jln nak naik atas tu adoii fenin pale acik rasa meloya seb bek tak termuntah..kol 8 mlm br smpai Ringlet hujan dah benti so we'olls buka tingkap nak rasa air freshener...sejukk..Sri Intan resort tu located kat Tanah Rata dah dekat dgn Hosp CH seb bek snang nak cari.dlm kol 9 baru la smpai terus reg dulu pastu kuar blk sbb nak g cr smting utk mkn mlm...perut dah munyi2 minta diisi..jmpa fastfood marybrown terus beli & take away mkn dlm bilik.ni pestime selama 22 thn ni aku mkn menda ni haha.pas check in tgk bilik sume bila dah puas hati br kemas kan brg2 dulu..abg pesan g mandi dulu pastu baru kita mkn sama2.dah sudah mkn tu layan HBO kat astro seb bek ada kemudahan astro kat appt ni kan...gut2..layan tv smpai aku terlena atas dada beliau..abg ckp seb bek la aku ni kurus hehee...malam xtvt kitorg cuma tido jer.pagi sok baru abg bawa g jln2.



Graphics