Nov 19, 2009

Dating

Salam to readers,

Dating dgn sape?mesti la dating dgn hsband i yg tercinta + tersayang tuh.hbs tu dgn sape lagi..dulu boleh la kata dgn boyfriend pastu tunang pastu skrg wajib la disebut SUAMI..sebut sekali lagi...SUAMI!!!!!ok la kan aku dah merepek mcm mkn kerepek plak..jom back to the story jer.

Since last week lagi aku dah terpengaruh dgn iklan 2012 tu.nak tgk hari tu tak smpat sbb suami i kan keje so smlm baru la berkesempatan nak dating2 tgk movie.sejak kwin mana penah tgk movie lagi sian i taw.....hari isnin tu aku nak try la book kat GSC midvalley nak tgk show hari rabu memandangkan hari tersebut merupakan offday beliau maka amatla sesuai utk nonton wayang.so tiket pon murah pada hari tersebut.pastu secara otomatik teringat lak kat Syafiq (ni classmate masa kat UNITAR) dulu skrg dia keje kat The Signature GSC Garden tp aku tak tau plak dia keje bhgn ape tp rasanya dia jaga kaunter tiket kot.isnin tu aku kol la syafiq nak book tiket hari rabu utk 2 org..dah la aku tak penah tgk wyg kat sini tetiba mengada plak nak tgk kat garden kan.tp disebabkan aku dah malas nak Q panjang2 beli tiket so aku terus book kat syafiq je la.harga utk hari rabu cuma RM 15 berbanding hari lain harga dia RM 20 hngget yer tuan2 dan puan2.

Memula aku ingat nak tgk show kol 9 tp syafiq kata kol 9 seat takde yg best sume tggal bawah2 jer.ish takmo la acik nak nengok mendongak cenggitu kan.so tak jadi amik yg kol 9 terus decide amik show kol 6.35 pm.dia kata seat pon dah full tu nasib2 jer aku dpt jgak seat tau.deal punya deal punya deal dgn syafiq ni dah tak pikir panjang terus grab jnji aku dpt tgk citer yg aku nak tuh.si suami jus mengikut je kemahuan isteri sbb isteri yg beria2 nak belanja...haha.lgpon bukan selalu aku blnja dia asyik dia je labur kat aku kan.

Smlm sharp kol 5.30 aku terus tukar baju then tggu abg pick up kat depan TM ni.jalan nak g mid valley tu jem plak tp stil boleh gerak la plus dgn hujan renyai2.dlm 6.10 minit smpai mid cari parking terus jln masuk garden.nak dijadikan citer ni pestime aku tgk movie kat garden so melilau gak nak cr cinema tuh.seb bek time tu syafiq call bg direction.so aku & abg pon jalan la menuju ke tmpat yg dimaksudkan The signature GSC tu terletak di tingkat 4.smpai je depan cinema syafiq terus dtg kat we'olls ya ampun lain nyer aku nengok budak ni dah mcm *&^%$#@@** je aku tgk..hahhaa.dgn muka jambu nyer,rambut pacak nyer....mmg dah berubah sngat2.aku pon introduce la suami aku kat dia.then we'olls terus pilih seat dan terus masuk dlm panggung.

Seat kat garden ni sngat la selesa dan sesuai utk kapel okay.sbb semua dlm tu adalah couple seat.sngat la best klu dok laki bini..hehe.dlm tu agak sejuk so si suami dok pgg tgn isteri dia yg muda ni jer...citer 2012 ni sngat la best tp pada permulaan agak membosankan sikit.time masa suspen tu mmg gempak giler tgk rasa insaf sngat tgk citer ni.cerita yg mengisahkan tntang bencana alam yg melanda dunia,kasih sayang / tanggung jawab seorang ayah pada kekeluarga, tanggungjawab sesama masyarakat dan juga sikap seseorang yg cuba sedaya upaya untuk menyelamatkan diri.aku kasik 4/5 bintang utk citer ni okay.1 hari nanti dunia akan jadi seperti itu jugak...wallahualam....hanya DIA saja yg maha mengetahui.

Wayang hbs dlm 9.15 mcm tu la pastu abg kata nak mkn g tgk kat KFC panjang la org Q kat kaunter then terus aku decide nak mkn chicken chop kat kedai cowboy yg kitorg penah pg dulu tu.tnpa bnyak kata beliau hnya mengikut kehendak isteri dia ni sahaja.tak tau la nape lately ni aku asyik nak mkn western jer.hehheh...abg start kete dia terus gerak ke kpg baru.

Kat kedai tu aku dah tersengguk2 tggu makanan sbb aku very the mengantuk.dua2 order chicken chop,carrot susu,honeydew dan jugak tapau utk mama sekali.mkn cepat2 then terus blk umah sbb jam pon dah kol 11...smpai umah mandi2 then dua2 terus membongkang...zzzz..

*entry kali ni takde gambo sbb time ni batery hfon dah kiokk...


No comments:

Graphics