Nov 23, 2009

Docker + Crocs

Salam to readers,

Mlm tadi aku dah tido bila suami blk pon tak sedar.tetiba dia kejutkan aku plak ajak g danaukota nak tukar seluar yg dia beli hari tu..siang tu dia dah ckp nak g tp aku kata takpe kita g hari rabu je la nnti...ingat kan tak jadi rupa2nya dia nak g jugak mlm tadi.tgk jam dah kol 1 dgn rasa yg malas aku bangun menuju ke bilik air utk basuh muka then siap2 terus kuar.memula g mkn dulu kat tmpat biasa..ala kat sup meletop tu la...tu kan tmpat feveret kitorg..pas mkn terus chow ke danau kota...

G kedai yg dia nak tukar seluar tu dulu pastu tetiba aku mcm nak beli kasut crocs la kan...suami aku ni jenis yg malas nak bising dan ikut je karenah aku.sngat best dpt suami mcm ni tau.tak smpai 10 minit cari terus jumpa.aku tak kisah la pkai kasut murah cenggini even beli kat pasar mlm pon aku leh pakai ape.tak jln lama2 pon sbb jam dah kol 2 lbh esok nyer kan aku nak kijer..maka si suami pon mengajak isterinya pulang..

Smpai umah dah kol 3 tak pikir ape dah terus tumbang....yang suami nyer plak sibuk2 lak nak try seluar docker yg dia tukar tadi tu.beliau sngat cerewet bab beli seluar ni..bila dia rasa dah selesa & puas hati baru la dia pon tido jugak...kitorg berdua tak kisah pon beli/pakai benda yang jual kat uptown tu....huhuhu....klu beli yg ori org dok ngata jugak "eleh...bukan ori pon" so.....renung2kan lah yer....hehehe...

2 comments:

Mimy Hamid said...

akak pun layan uptown..no halll

Nanie-Izailani said...

Mimy Hamid: yup...klu pkai ori pon org cop local jugak.

Graphics