Nov 2, 2009

Di Hari Persandinganku

Salam to readers,

24 Oct 09
Turun jer dr umah Tok Guru tadi terus rushing blk umah cmpak tudung,tukar baju,cuci makeup.jam dah kol 12 tgh hari tetamu dah ramai yg dtg.tp nasib baik rombongan lelaki smpai agak lewat jugak.kira smpat la aku nak bersiap santek2..makeup yg pagi tadi pon tak berapa bersih aku cuci ah lantak la...masa makeup Mak Andam tak kasik Photographer/tetamu masuk dlm bilik.dia kata taknak ada gangguan nnti susah dia nak bekerja.tu yg pic masa makeup takde lgsung tu.cuaca pada hari itu alhamdulillah panas terik takde lgsung tanda2 yg hujan akan turun...kan aku dah ckp timing program dah lari kan sian kwn2 aku yg dtg dr jauh tak smpat nak tgk aku bersanding.


Dalam kol 2 baru la rombongan perantin lelaki smpai.diorg bertemakan wrna hitam putih.nsib baik ada ramai lagi tetamu yg lom blk.malas nak citer pnjag2 layan pix jer la ek.





Sebelum naik ke singgahsana kedua2 pasangan mempelai kena la bersanding kat luar umah dulu..alhamdulillah cuaca tersangat la baik pada hari ni.

Lepas tu baru la leh naik atas singgahsana yg santek secantik perantin pmpuan ni...hehhe.mempelai di apit oleh Cik Harison & Achik Puchong.


Dua2 perantin dah lapar tiba la masa utk mkn beradab.

Lepas sudah mkn & bersanding baru la sesi bersalaman dgn tetamu yg hadir dan juga sesi bergambar bersama diorg.ok la nak stop dulu lain kali leh smbung lagi....

No comments:

Graphics