Nov 23, 2009

Bread Butter Puding

Salam to readers,

Dari mggu lepas lagi tekak ni gatal lak nak mkn bread butter puding...jgn pikir bukan2 yer u'olls tekak ni sajer nak mengada2 plak.so minta la kat suami bawa dr tmpat keje dia.demi memenuhi keinginan isteri dia yg tersayang ni...errr..sayang ke ek?maka beliau pon bawa la blk menda tu.masa tu aku dah tido sbb letih nyer pasal lah.dia pon kejutkan aku then dia ckp yg dia ada bwk bread butter puding tuh.aku dgn mata yg mengantuk bila dia ckp mcm tu terus bngun mkn....aku mkn 2 ketul je lagi 2 ketul tu aku smpan utk sejukkan dlm peti ais...klu mkn sejuk2 lagi layan tau..haha.siyes lama giler teringin nk mkn lalas br 2 hari lepas dpt mkn...tq abang....Puding ni bukan senang dpt kat mana2 tmpat mkn pon.klu ada pon kat hotel2 jer takkan la aku nak g hotel semata2 nak mkn puding ni seketul...

sume ada 4 ketul tp seketul aku dah balun

Ni gravy dia...sngat la best

Sila abaikan meja yg bersepah tu yer..mana tak bersepah dah kol 2 pagi kejutkan aku mkn menda ni dgn mata yang mamai..tapi sempat jugak aku capai camera sbb nak snap puding roti neh...lepas selesai mkn aku smbung balik xtvt aku yg tergendala tadi..xtvt ape...tidow lerrr ape lagi...zasssss!!!

2 comments:

RedLife2Love said...

uiks..sedapnye dah lame aku xmkn puding nih..marveles!!! hehee

Nanie-Izailani said...

Red2LigeLove:yer sngat la sedap.3 hari smpan dlm peti sayang nak mkn..hehhe

Graphics