Oct 20, 2009

Take a Break

Salam to readers,

Huh...dah lega sngat2 bab nikah dah selesai, hubungan pon dah halal.nak buat ape2 jer sume dah boleh..hahhaa.skrg ni bizi wat persiapan utk majlis persandingan plak 24 Oct ni.ekceli ada lagi 2,3 brg yg lom ready lagi.ingat hari ni nak chow awal sbb nak ajak mama g jln TAR beli brg.tapi bos takde kat ofis plak.mlm tadi dah kemas2 & asingkan brg yg nak bwk blk kpg tu kat bilik depan (dekat dgn pintu)sok pg2 senang2 terus grab jer takde yg tercicir.tp mlm ni harusla bekerja keras lagi dok mengumpul ape yg tak cukup. jenuh la aku nak bwk turun berbondot2 plastik beg + beg pkaian + cadar perantin + beg lappy + brg2 gubahan hantaran + gula2 + dan yg sewaktu dgn nya.rasa mcm kena turun naik 2,3 kali je angkut brg2 tu sume.mau kurus achik neh..hehheh.

Start esok aku akan bercuti panjang..tp takde la pnjang mana pon 8 hari jer...sbb tu smlm dgn hari ni aku begitu gigih menyiapkan keje2 aku sblm aku bercuti.aku akan mulakan tugasan2 harian di TM pada 2 Nov 09 dgn mood yang baru.dlm masa 8 hari cuti smpat la aku dan suami pg honeymoon....yahoooo.....dan dlm masa itu jugak "Ceritera Cinta" pon akan berehat utk sementara waktu atau dlm erti kata lain blog ni tidak akan diupdate smpai la aku masuk keje semula.....ok la sekian sahaja cerita dari aku utk hari ni...see u'olls next month ya.....dada & taking care....slmt tggal kwn2...slm tggal TM...hehheh

P/S : doakan kebahagiaan aku & suami tercinta....

1 comment:

Mimy Hamid said...

selamat bersanding...jalan hati2 yer jgn terpelecok..wah lama tu 8 hari..takpe proses wat anak ..good!!

Graphics