Oct 14, 2009

Finally....Baju Siap...

Salam to readers,

Kan smlm Kak Ros kata baju aku yg 2 pasang tu siap hari ni kan..so lepas keje sharp kol 5.30 terus kuar gerak ke Medan Mara...hari ni aku pg naik lrt sbb mama keje & abg lak blk kpg...huhuhu.....penat doh berjalan turun naik lrt neh smpai kedai terus semput..rilex2 jap sbb Kak Ros pon mcm ada tetamu jer.lega tol bila Kak Ros kata baju2 tu sume dah siap..caya la Kak Ros smlm tgk kain tu tak terusik tup2 hari ni terus siap jadi baju dah ni ha..gatal2 lak nak try sume baju2 tu kan.Baju nikah aku wat baju kurung moden warna silver then yg 1 lagi tu utk buat hantaran pastu leh pkai masa majlis kat Kelantan plak nnti yg tu wrna purple.siap bergambor bagai kat kedai Kak Ros tu pastu siap pkaikan baju tu kat patung lagi..Kak Ros kata baju yg wrna purple tu nnti bila aku dah pkai dia nak pnjam utk display kat kedai dia...wah...nak buat pelaris ke wahai Kak Ros ku sayang...gambar ada amik tapi tak bole nak appear lagi.nnti pas hbs sume majlis baru aku appear kat blog.3 pasang ni sume sekali RM ***.**.

No comments:

Graphics