Oct 17, 2009

Tragedi di Bawah Pokok..

Salam to readers,

Alkisah Tragedi Dibawah Pokok.....hahhha...ok2 baca je ok...
Hari ni kan majlis pernikahan aku dgn izailani.so last minit tetiba cu kata hari ni dia keje full lak...alamak sape lagi nk tlg makeup kan neh.before ni cu janji dia nak mekup kan sbb dia leh minta tukar keje ptg tp smlm dia kata morning shift lak..haduiii...dah takde masa nak cari mak andam lain dah ni ha...makcik2 aku yg lain sume takde bakat dlm bab mekup bermekap neh.lalas cu kata "klu ko nak aku mekup boleh tapi ko kena dtg KLCC lah...aku mekup kan ko dlm kete...amacam..ada beran?"muahhaa...nak taknak terpaksa beran jugak la kan.habis tu mana lagi ko nak carik mak andam tgh2 mlm ni oii.

So aku dah set time dgn Paksu aku tu nak suh bini dia yg mekap.maknanya dia yg kena bwk kan aku g KLCC tuh tadi pas dia anto bini dia g keje paksu aku terus dtg umah m.long sbb aku dah tggu kat sana awal2 pagi tadi.klu dia blk umah terus alamat nya dia krohhh...krohhh...krohhh... lah jawab nya...hehheh.pas bekpes umah m.long dlm 10.30 terus kuar menuju ke KLCC.tapi ada syaratnya tau bukan g free jer.memula aku kena topup minyak kete paksu aku tu RM 15 hengget pastu belikan dia rokok Pall Mall RM 5.70.then kena belikan nasik lemak utk bini dia plak RM 3.00 siap dgn air soya bean sekali.huh takde la bnyak aku melabur utk diorg asalkan diorg tlg aku jer udah.

Smpai KLCC kol 10.50 pusing 2,3 kali sbb kat situ kan takleh benti nak tggu org.tetiba cu kata "kan aku sh dtg kol 11.30 apasal korg dtg awal sngat".nak taknak terpaksa la tggu jugak lg 1/2 jam huh habis minyak setakuk sbb pusing2 keliling KLCC tuh. kira dah leh dpt haji mabrur la dah tawaf manyak kali tau.sharp kol 11.30 cu tggu depan Isetan tu then pick up dia paksu bwk kitorg g 1 tmpat kat area2 KLCC tu jugak (bawah pokok) tp bukan dok bwh pokok tau park keta jer bwh pokok kitorg dok dlm keta lah..sblm mekup tu dia sempat mentekedarah nasik lemak dulu...hehehe.

Korang mesti nak tgk kan mcm mana keadaan aku mekap dlm keta..meh2 nengok..sadis tol rasanya.tp bwh2 pokok pon hasil di terbaek dr ladang wokkk....

1- Ni lah lokasi dia...bawah pokok..pic sebelah tu Paksu aku tgh alihkan ranting pokok yg cecah kat cermin keta dia....hihihihi....


2- Ni pompuan giler ni tgh mentekedarah nasik lemak...

3- Ni plak pic muka aku sblm ditransformasi oleh itu prempuan...muka mcm lahanat!


4- yg ni masa tgh mekup.pic last sekali tu lah hasilnya...

Selesai mekap dlm kol 12.45 rushing g anto cu blk tmpat keje dia then paksu pon bwk keta laju2 seb bek jln tak jem...fuh lega.smpai umah terus bersiap.

No comments:

Graphics