Oct 9, 2009

Update Terkini...

Salam to readers,

Takde ape2 yg menarik la nak story...lately ni mcm bizi sikit terkejar sana..terkejar sini.bizi dgn keje kat ofis,bizi dgn majlis khwin lagi ni ha. rasa mcm tak cukup masa nak rehat bila rehat jer mula terpikir pasal itu tak cukup,ini tak beli lagi..yg tu lom bayar..aduii pening kepala..diri sndiri pon mcm tak terurus jer.diam tak diam rupanya 17 OKTOBER tu dah semakin hampir. cepat nya masa berlalu kan..rasa mm bulan lepas jer br bertunang.nasib baik hajat aku nak nikah pada 17 hb ni dimaklbulkan tu pon last minit br set time dgn imam Masjid Wilayah yg tu sume Izailani uruskan sbb imam tu org 1 kpg dgn dia jadi senang la sket nak berurusan.tu pon kemain susah lagi nak suh dia g confirm dgn imam tuh...kena paksa hr2 br nak g...

Persiapan utk nikah ni dlm 80% je br siap..boleh tak baju nikah aku lom siap2 lg....heheheh yg laki nyer 2 bulan lepas dah siap dah..haduii kak ros ku sayang bila mau siap neh..kasik baek punya jait taw!dia kata hr rabu depan boleh la aku amik 3 psg baju aku yg aku tmpah utk mjlis kwin sume...hehheh...ni la nama nya keje last minit...eh tp bukan salah aku,aku dah hntar baju tu dr 2 bulan lepas lg lg...lagi satu,brg kemas utk batal air semyang pon sama jgak lom beli.ape nak jadi la kat 2 laki bini ni kan..suka wat keje lmbat2..pasal jamuan lak aku dah serahkan pada bakal abg ipar.bukan mkn ape sngat pon just minum2 petang jer.rasanya baju nikah dgn brg kemas jer yg still pending yg len2 dah takde ape.

"So secara rasminya aku mengumumkan tarikh pernikahan aku dgn Mohd Izailani ialah pd 17 Oktober 2009 jam 3 ptg bertempat di Masjid Wilayah Jln Duta..tarikh ni jugak bersamaan dgn Hari Jadi Kak Mimie ku Sayang dan juga hari deepavali......hehhehe..so sesapa nak dtg majlis pernikahan aku tu kedatangan anda dialu2kan utk memeriahkan lagi majlis.

1 comment:

Mimy Hamid said...

Insya Allah..akan dtg amik berkat..hehe

Graphics