Oct 10, 2009

Hair Aksesori For My 2 Angles

Salam to readers,

Smlm secara tak sngaja terajak ika sekali g Sg wang...plan memula lain taw.aku dah set dgn ina nak ajak g Ampang point motippp???utk cari baju flower girl.kak ita kata kat situ ada banyak jual baju utk flower girl.tp sblm kuar dgn ina tu ingat nak g Ampang Park jap sbb nak bg kad kwin kat Carrey lalas2 dua2 plan aku tak jadi...pastu aku terpikir mana aku nak cr baju tu ek tetiba terus teringat bek g Sg Wang kat situ mesti bnyak kedai kan..lgpon transport nak g sana pon senang..aku jln sorang2 pon jadi kan.sharp kol 5 terus kuar dr ofis tup2 terjmpa ika kat lif then terus ajak dia teman kan aku sekali lah.

Smpai Sg Wang jln2 sume floor tapi susah sngat nak cr sbb tak bnyak kedai jual baju utk kids aku tataw la kedai tu tak bnyak ke atau aku yg cari tak jmpa..hehe...bila dah jmpa mmg santek tapi rege dia mahal sikit la..pastu sexy lak tu.bnyak yg takde lengan.tak jadik jgak nak grab then terus g jln2 cr kedai lain..dah jmpa lg 1 kedai tu harga pon ok tp dah takde stok lak.haduii dah tak bnyak masa nak cr ni.ape2 hal pon aku kena usaha dlm seminggu dua ni jgak..aku dgn ika pon dah tak larat nak jalan terus decide g mkn dan kami mkn di Pak Hailam Kopitiam..tp pix masa mkn takde sbb aku mls nak upload..lgpon taken by hfon ika..hhehhe.

Pas mkn trus blah nak blk umah..masa jln tu ternampak kedai Black Queen ala yg jual hair aksesori tu la..mata aku dah terpandang aksesori utk flower girl tgk harga ok siap Buy 1 free 1 tu...hehhehhe..pilih punya pilih tak tggu lama terus grab jer.tu pon atas nasihat Cik Ika.aku dah rambang mata tataw nak pilih yg mana 1...suma shumel2 taw! pinky & girly lagi tuh...harga tak mahal cuma dua2 ni harga RM 12 jer dah kata Buy 1 Free 1 kan...aku ni selalu jd mcm ni lain yg aku nak cari lain lak yg aku jmpa..
Ni la hair aksesori utk 2 flower girls i "Ieka & Iekin"....
aku pon gedikx2 jgak nak try ni...

No comments:

Graphics