Oct 18, 2009

Sah....Ku Milikmu...

Salam to readers,

Kali ni baru lah bole masuk topik Akad Nikah plak...




"Aku terima nikah nya Haryani Shahida bte Shaarani


dgn Mas Kahwin 80 ringgit tunai"

Dengan sekali lafaz shj aku telah sah bergelar isteri kepada Mohd Izailani...perasaan sblm diijabkabulkan smlm mcm takde rasa ape2....mcm takde perasaan lagsung...hehhee.takde plak rasa sedih masa abg baca lfaz taklik tu.alhamdulillah majlis smlm berjalan dgn lancar dan selamat.abah pon dtg utk mewalikan aku..terima kasih abah.terima kasih juga kpd kedua2 family & kawan2 terdekat yg turut meraikan hari bahagia aku bersama suami tersayang...kami berdua telah dinikahkan oleh Pendaftar/Pen Pendaftar Nikah Ust Haji Hafizan b Ibrahim pada jam 3 ptg bertempat di Masjid Wilayah Jalan Duta..diharap ikatan suci yg dibina ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat....amin..

Rasa mcm tak percaya jer lelaki yg aku cintai selama 5 thn ni dah pon bergelar seorang Suami...harap2 abg dpt jalankan tanggungjawab dia dgn baik & sempurna.selepas diijabkabulkan tiba lah acara utk menyerahkan Duit Hantaran RM ****.**,Mas Kahwin bernilai RM 80 dan juga seutas gelang tangan utk upacara Membatalkan Air Sembahyang.


Tangan nya aku cium dan dahiku dikucup dgn penuh rasa kasih sayang.....terima kasih jugak aku ucapkan buat suami tersayang.....abg betul2 ikhlas jadikan nani permaisuri hidupnya.....


kat bawah ni aku kasik jamu sikit mata u'olls dgn pic2 nikah aku smlm.ni dr cammy aku jer.yg dr off fotogh lom dpt agi....










1- tggu masa diijabkabulkan

2-Penyerahan Mas Kahwin

3-Acara membatalkan air sembahyang

4-Cium tgn suami

5-Dahiku dikucup dgn penuh rasa kasih sayang

2 comments:

Mimy Hamid said...

cantik ok dia ni on that day

Nanie-Izailani said...

makeup dlm keta tu yg santek tuh...

Graphics