Oct 5, 2009

Cadar Perantin Sponsored By...

Salam to readers,

Aku nak berterima kasih pada makcik aku..Mak Yang sbb beliau telah bertanggungjawab utk menaja cadar katil perantin...hhee thanx Mak Yang & pak lang Nazar..siapa diorg berdua ni????Mak Yang ni kakak mama no 3 tp masa baby org len yg amik utk bela dia...so dia blk perak pon setahun sekali jer tu pon masa raya..masa dtg beraya kat kpg hr tu dia tnya ape yg tak ada lagi so mama terus ckp cadar perantin jer lom beli lagi terus dia decide nak sponsor cadar..then dia tnya la aku nak kaler ape dgn bangga nyer aku jawab...PINK la Mak Yang...heheh ekceli aku tak rapat sngat dgn dia cuma rapat gitu2 jer lah...dia takde anak tp jus amik anak angkat...dia ni leh dikatakan org senang la sbb laki dia ni doctor.

Smlm Mak Yang & Pak Lang Nazar buat open house invite adik badik lain utk mkn2 kat umah dia.aku tak dpt g sbb kan aku blk kpg smpai kl dah dekat magrib letih siot...so decide biar mama pg sorang jer lah..mesti mama bg tau aku takde sbb blk kpg..masa mlm td lah dia bg mama cadar perantin ni..bila mama bwk blk wah....santek nya.....pandai Mak Yang pilih..sngat sesuwai taw dgn tema yg PINK GEDEBAS.....thanx again to Mak Yang & Pak Lang Nazar.diorg kata ni kira hadiah perkahwinan laa......alhamdulillah..

No comments:

Graphics