Oct 11, 2009

Dress for My Angel's

Salam to readers,
Hah..lega dah hari ni sbb dah jmpa baju gaun utk my 2 angels..since last week lagi cari tapi tak jmpa2.lgpon aku bizi sikit so masa nak g shopping mopping agak terhad..bnyak jgak kedai yg aku survey tapi sume tak berkenan lagsung..sexy sngat lah,takde lengan lah,mahal ya rabbi lak tu..hehe..hr ni br berpeluang nak jalan2 cari baju diorg.memula ajak ina g Ampang Point masuk kedai Royale tp mahal nak mampus...aku dah la kena bajet2 nak beli neh.lgpon k.ita kata tkyah beli yg mahal asalkan sesuai utk function dah ler..pikir 2,3 kali lalas tak jadi beli jugak terus aku decide nak cari kat area Kamdar jer.ina drop aku kat lrt ampang then aku g sorang2 la merayap kat jln TAR.

Sebab aku teringat wife Parchie (Kak Liza) pernah kata kat sederet kamdar tu ada jual bnyak baju utk flower girl harga pon bole tahan.tu yg aku tak tggu lama terus pg tuh..tetiba aku ternmpak 1 kedai sebelah kamdar bnyak jugak dia jual baju2 jenis mcm tu.tp aku lupa nak tgk apa nama kedai tu..yg pnting menda dah depan mata tak toleh ke lain dah.aku cari punya cari finally aku jmpa jgak baju yg aku nak tuh.tak sexy sngat & murah...berbaloi-baloi...heheh..bila dah cari size yg sesuai terus grab then p bayar.2 pasang ni harga dia ehem..ehem...i'm sorry tak bole bagi tau.tp kira takde la murah sngat kan. ok la harga mcm tu....so pasni ada 2,3 bnda lagi yg tak lengkap..harap2 sume dpt complete sebelum 24hb....

Huh,jenuh mumy cari baju ni utk kakak & Shikin tau..tp takpe sbb mummy pon nak kakak & shikin gedebas mcm mummy & Papa E jugak...hehhehhe


2 comments:

RedLife2Love said...

yanie..brape harga bju ni? cute giler design dier.. =P

Nanie-Izailani said...

murah jer cik ika...hehhehe

Graphics