Aug 10, 2009

Cukur Jambul Baby Q

Salam to readers,

Halo...salam Isnin u'olls...hehhhe hari ni kesihatan aku agak bertambah baik cuma ada sikit lagi saki baki batuk yg lom baik sepenuhnya...mlm tadi g kenduri cukur jambul anak abg baha aka my abg ipar kat Flat sri Kelantan,Sentul.my tunang pick me up kat umah maklong ptg smlm & balik umah aku dulu sbb nak tukar baju kurung yg agak santek...abg call dia suh pkai santek2...hehe masalahnya skrg ni santek ker.....hahhaha.

My tunang tak naik pon just tggu kat bwh jer...hehhe shian dia tggu lama dlm keta..kol 6 lbh pas siap2 sume aku pon melenggang lenggok turun dgn berbaju kurung ayu gitu...tp aku malas la nak upload gmbar boleh tak..oppss..mood utk bergambar dah kembali spt biasa tp ekceli aku yg malas eh...dlm keta kitorg citer la pasal hr bahagia yg akn menjelang tiba tak lama lagi...sila lihat countdown tu ada 75 hr lg.nmpak mcm lama lg tp sebenarnya pejam celik pejam celik dah tiba masa itu.skrg ni masa pantas sngat berlalu kan...haish ape aku mengarut neh...okay2 tuan2 & puan2 aku dah smpai kat umah abg baha ni...

Sblm maghrib lagi dah smpai & kami adalah tetamu pertama kenduri mlm tu....sikit pnya awal kan padahal kenduri start lepas isyak...masa tu umah dia takde org sbb umah dia tu khas utk badik jer.yg lain2 tu g mkn umah mak mertua selang sebuah umah jer..yg ada masa tu just anak2 dia jer...aku dok melayan tv & smbang2 dgn tunang ku smntara nak tggu mkn time..dah la perut aku dok berkeroncong 1 hr tak mkn nasik...nak main dgn baby kecik dia tah mana tah bdk kecik tu adui...tak lama pastu adik2 ipar2 lain pon smpai. lg.aku pon tak tau nak tlg ape mlm tu plus umah lak smpit kan kang klu bnyak tgn2 yg buat mcm tak selesa jer..lgpon aku kan tetamu lom jg ahli keluarga rasmi lg okeh...oppss..hahah...anak kecik abg baha ni comel jer nama Qahsrina Faqihah mcm ni kot eja dia aku pon tak pasti sngat..mata bulat & senyum jer bila org agah2 dia..hheheh,,tak sbar lak rasanya nak timag anak sndiri nanti..asek main dgn anak org jer.tp aku lupa la nak amik gambar.aku siap bwk camera bagai.....hehhe tu la kesilapan yg tak dpt nak dielakkan sebrg kesuilitan amat dikesali...harap makum...

Menu abg baha ni sama jer..nasik daging,coeslow & ayam goreng dia yg siyes sedap tuh..dah bnyak kali aku notice tiap kali dia buat mkn2 mesti menu yg sama jer..tp food dia mmg sedap wa ckp lu...hehhee.boring2 pon sepinggan nasik tu hbs aku bedal..aku pon dah mcm bosan then aku ajak my tunang balik..jam pon dah kol 10 mlm maka kami pon meminta diri utk pulang..tak smpat salam sume org pon aku terus blah mcm tu jer..dlm keta tetiba sakit kepala lak tp leh ajak lg my syg round2 kat tasik ttiwgsa...masa dia drive sedap jer aku landing atas paha dia..boleh tak mcm tu...tiba2 dia cium tgn aku pastu dia kata "takde sape boleh pisahkan kita"......so sweet darling...huhu

No comments:

Graphics