Aug 14, 2009

TAG dari Cik Ika

Salam to readers,

ni tag from Cik Ika...baru hr ni nak buat.....

1. Bekas kekasih saya adalah :
- H*****

2. Saya sedang mendengar:
- Suara kak Tipah tgh sembang dgn Pn Noraini...

3. Mungkin saya patut:
- Ubah diri saya jadi seorang yg matang.

4. Saya suka:
- Makan, chatting,tgk movie, nyanyi,bdk kecik yg comey

5.Sahabat baik saya:
- Adalah tunang saya.

6. Saya tak faham
- nape "diorg" ni banyak songeh.

7. Saya kehilangan:
- Boboy..kucing saya yg sngat gemuk & montel...

8. Ramai yang kata:
- Saya mcm "Intan" & Fasha Sandha..

9. Makna nama saya:
- Saya tak tau ape maksud nama saya.

10. Cinta adalah:
- Yg paling bermakna dlm hidup saya.

11. Disuatu tempat,seseorang sedang:
- Berbincang sape nak bwk hadiah utk majlis kwin anak Hj Sobri.

12. Saya akan cuba:
- Jadi isteri yg terbaik utk suami saya.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
- Sampai bila-bila.

14. Telefon bimbit saya:
- Sony Ericson cybershoot K770i
- Nokia Clasic

15. Bila saya terjaga dari tidur:
- Golek2 lagi atas katil

16. Saya paling meluat bila:
- Tgk couple yg menggedik2 depan org ramai.

17. Pesta / Party adalah:
- Kita Enjoy!!!

18. Haiwan yg paling comel yg saya pernah temui ialah:
- Kucing2 opah saya.

19. Peringkat umur yg paling menyeronokkan bagi saya ialah:
- Sekarang (22 thn) sebab saya akan kahwin.

20. Hari ini
- Batuk,sakit tekak & suara rock

21. Malam ini saya akan:
- Online FB & Ym kat umah

22. Esok saya akan:
- Bangun lewat

23. Saya betul2 inginkan:
- Tunang saya sentiasa ada disisi

24. Ketika saya lihat wajah saya dicermin pagi ini:
- Takde satu jerawat pon timbul

25. Pusat membeli belah atau arked permainan:
- Midvalley & Jusco

26. Makanan barat atau Jepun:
- Pizza & Sushi

27. Bilik yang terang atau gelap:
- Tido gelap2 baru best

28. Makan segera adalah:
- Tak baik utk kesihatan

29. Ayat terakhir yg saya katakan pada seseorang:
- "Belum...jap..jap..jap..


30. Siapa yang anda mahu TAG?
- Takde sape2.

No comments:

Graphics