Aug 23, 2009

Takde Xtvt

Salam to readers,

Sabtu Ahad ni takde xtvt bersama tersayang.lagipon skrg ni kan dah start berpuasa so rasanya mcm malas sngat nak kuar.lebih suka menghabiskan masa kat umah jer.best tau dok umah dpt merelaxkan diri...hehee.keje aku hari2 mengadap lappy jer la.ingat nak ajak tunang kesayangan ku tu buka puasa sama2 tapi tu la saat kemalasan melanda diri nak bersiap pon agak malas la jgak..nampak nya nak taknak terpaksa la buka puasa sorang2..beli jer juadah kat bwh umah ni.bkn ramai sngat nak mkn aku sorang jer. so takyah beli makanan bnyak2.klu aku buka sorang2 dpt la mengurangkan nafsu mkn ketika masuk waktu berbuka...hehhe..tapi sebenarnya tak terjejas pon klu aku makan manyak2 sbb klu aku mkn bnyak pon body aku tetap menten mcm ni okeh! wlupun yg sbnrnya aku mmg kuat mkn....

Rasanya aku akan buka puasa sama2 dgn my darling hari rabu nnti kot.terus gerak jmpa dia dr ofis jer.kan senang mcm tuh....lgpon dia dah jnji tiap2 hari rabu dia akan spend time bersama dgn aku utk berbuka puasa...ni thn terakhir we'olls buka puasa sebagai org bujang..next year we'olls dah jadi pasangan suami isteri...wah....tak sabar nak tggu dah ni weh....sila lihat countdown itu!okl lah takmo citer lbh2 nnti aku jd merepek kerepek
lak.....see ya the next entry!

No comments:

Graphics