Aug 27, 2009

Addict with Game Pikachu...

Salam to readers,

Aku tak tau nape semenjak 2 menjak 3 menjak ni aku asyik main game "Pikachu" ni jer...tak tau la nape ape aku dah addict gila game ni.ni sume tunang aku pnya pasal dia yg ajar aku main menatang kan ni.kan aku dah gian.tak kira kat umah ke kat ofis ade jer masa terluang mesti aku main bnda ni.takde rasa bosan lgsung...rasa mcm nak main smpai menang tapi jgn harap la.stage 1 pon kdg2 lepas kdg2 tak mcm mana nak lepas sume stage kan.pencapaian tertinggi pon smpai stage 3 jer tu pon kecundang kat tgh jalan jgak..haishh...mau juling bijik mata aku dok ngadap menatang2 dlm game ni hari2..tapi mmg best klu korang tak caya korang try la sndiri..ada masa nyer tnsen jgak sbb tak jmpa pasangan yg sama...susah sngat nak cari..mata tu kena alert betul2 kena cari cepat2 sbb nnti masa dia habis dah kena repeat lagi sekali...ni lah game yg telah membuang masa ku di pejabat....


Masa memula aku dpt game ni aku tak reti lgsung main.pastu tunang aku la yg ajar dia kata game ni best..ape da..mcm bdk2 umur tu dah layak jadi bapak bdak dah oiii...tp skrg kan time bila dia call aku tnya wat ape aku ckp la tgh main game pikachu ni.pastu dia bising asyik main pkachu jer..ek eleh..mamat neh dah dia yg suh aku main pastu nak kecoh2 lak.pastu dia kata nnti mesti aku kena buang keje sbb main game ni kat ofis...tgk ah betapa biadap nyer beliau mendoakan aku kena buang keje....hahhaha...tunang aku ajar main game2 mcm ni jer dia tak ajar aku main lain..hehehhe....

2 comments:

Mimy Hamid said...

game dah lapok la dikkkkkkkk..lama dh akak khatam

Nanie-Izailani said...

memang game ni dah lama...dulu mcm tak bape nak minat sbb mcm bdk2...tp skrg dah gian lak nak main...1 pon tak penah lepas agi...

Graphics