Aug 25, 2009

Rindu...Rindu & Rindu....

Salam to readers,

Tetiba hari ni mcm bosan lak.keje pon takde sngat.lbh2 lg bulan puasa ni mmg ngantuk giler bai.mlm tadi aku teringat kat my darling rasa mcm dah lama sngat tak jmpa.yer....dah smggu kami tak jmpa since mggu lepas lagi.patut la rasa mcm rindu sngat....wa!!!!!!i miss u my sayang!!!!!!!waktu berbuka pon tak berkesempatan lagi nak buka together-gether..hmm lgpon mmg aku yg malas nak jmpa dia last weekend.skrg dok tercari2 lak dia kan....hehhe

Mlm tadi jgak aku msg dia "nani boring la dah 3 hr buka puasa sorang2" tak lama pastu dia reply "hari rabu kita berbuka sama2 k"...wah berbunga2 hatiku tersenyum smpai telinga gue okeh!....tak sabar nak tggu esok...happy!!!happy!!!happy!!!aku ni br seminggu jer tak jmpa mesti dah rindu2 weh..klu sebulan ke setahun ke mcm mana la kan.Ok lah nnti aku post entry utk esok plak eh...
dada.......

No comments:

Graphics