Jul 29, 2009

Hampir 5 tahun....

Salam to readers,

Sedar tak sedar dah nak masuk 5 thn usia perhubungan kitorg rupanya.dalam masa yg agak lama ni jgak la mcm2 perkara suka duka pahit manis we'olls dah lalui.mana tak nya aku dgn dia tu start kenal since end of 2004 lagi after betul2 hbs spm - further stdy - keje...kwn2 masa stdy dulu dah bnyak kali bertukar2 bofren tp aku still dgn kekasih hatiku yg sorang tuh..sume org mcm tak sngka camaner kitporg leh get long smpai skrg ni & insyallah akan membawa ke jinjang pelamin 1 hari nanti.kebanyakan org akn tanya "ape rahsia korang ek leh bertahan smpai skrg" jawapan yg selalu aku bg "kena sayang menyayangi antara satu sama lain & berbincang utk menyelesaikan masalah." tipu la klu aku kata tak penah gaduh.kdg2 ada jgak la timbul pergaduhan tapi klu blh cuba sedaya upaya utk mengatasinya.paling lama pon sehari dua jer esok lusa dah berbaik balik.tak best la klu tak gaduh kan....toink...toink..

Bukan setakat kwn2 jer tp aku sndiri pon tak percaya jgak punya lama kitorg leh berkawan.sbb aku tak sngka abg e ni snggup tggu aku dr aku belajar smpai la aku dah bekerja ni.mcm dia bnyak sngat buang masa utk tggu aku.korang sume tau kan umur dia skrg ni dah mencecah ke 33 thn...aku bersykur sngt sbbdpt kenal dgn lelaki yg sngat bertanggungjawab.

Atas dasar kasih sayang tu lah, so we'olls pon ambil keputusan utk berumah tangga.yerla klu kwn lama2 pon tak elok gak kan mesti lah kena ada penghujungnya.itu lah yg sebaik-baiknya.ada sesetengah pasangan bercinta bagai nak gila last2 lelaki kemana perempuan lak entah kemana.

My advice la kan korang klu nak cari pasangan hidup jangan pandang pada harta jer sebaliknya carilah seorang lelaki yg bertanggungkjawab dan serius dalam sesuatu perhubungan.bkn utk yg suka amik kesempatan kepada perempuan okeh...iinsyallah....
Graphics