Nov 4, 2010

Ramai Orang Kata Saya Somel

Salam to readers,

Perghhhh!!! tittle takleh blah langsung kasik pang sedas kang baru tau...bukan nak masuk bakul la kan..since aku jadi preggi mommy ni rata2 yg tgk aku sume kata aku somel...tang mana somel nyer tu ek opkos la tang pp kot..kuikuikui...puih..puih..

Mmg takleh dinafikan lagi la kan sejak2 kandungan makin membesar ni muka pon semakin membesar ala2 bam..bam jugak..badan still menten lagi tak nmpak sngat berisi cuma tang pp jer yg membesar melebih2 termasuk dgn hidung2 sekali..hidung pon dah jadi cam seketul bulat2...hahaha.tapi berat badan skrg ni naik sekilo seminggu la.even mkn bnyak pon tang badan mmg tak nmpak sngat naik..aku pon pelik camner leh tereffect kat pp la ek.montot pon takde nmpak melebar mana.

Kalau pandangan pertama org tu kompem tertumpu pada bhgn muka aku dulu..nmpak sngat muka semakin somel...kihkihkih..harap2 baby dlm pewut ni pon somel cam ibu dia..klu ikut abah dia pon takpe la sbb abah dia la.....gi somel!klu org nak kata aku perasan ke ape..lantak...ada aku kesah!!

Entry agak merepek sbb aku tak tau nak buat ape skrg..dah la sakit blkg ni klu duduk jer kena menyandar...adusss!!cepat la masa berjalan aku nak balik uwaaa!!!!!!!

Selamat Hari Deepavali & Selamat Berhujung Minggu...best dapat cuti 3 hari yeeehaaaa!!!!!

4 comments:

Ahmad Hamzah said...

mmg somel pon mcm aku gak la hahaha

- dieyana - said...

Nani-memang comel....hehehhe....insya-Allah, dpt anak pempuan, mesti comel mcm nani....;-)

Nanie-Izailani said...

anjang:kita kan dua2 comel..takleh nak dinafikan lagi..

Nanie-Izailani said...

k.diana:insyallah...baby girl nanti...heheheh

Graphics