Nov 9, 2010

Benda Apakah Ini?

Salam to readers,

Hadoii bosan la main blog kat ofis skrg...dah la takleh nak appear gambar so nak berblogspot pon mcm dah tak best jer.disamping takleh nak upload gambar sndiri mahupon nak terjah blog org mmg mcm haram...so susah lah nak main komen2 setakat leh baca story mory jer lah tu pon rasa tak feel jer.nsib baik la ada masa terluang kat umah leh la berblog sekejap tu pon tgk pada mood jugak okeh.


Ni aku nak tanya ape bendakah tumbuhan kat atas tu.aku pon kompius ada yg kata bunga kembang semangkuk...ada plak yg kata ni akar fatimah.masa 1 yg betul ni..tumbuhan ni aku dapt dr my SIL time blk Kelantan hari tu.dia kata masa kandungan dah masuk 8 bulan nnti rendam tumbuhan ni dlm air pastu air tu diminum.insyallah elok utk utk memudahkan bersalin nanti...haihs...entahlah..

Aku pon cam was2 jer leh ke minum air ni..bersih ke air ni..elok ke utk baby dalam kandungan ni..takde effect ape2 ke ek.

Sape2 yg tau ape kah nama tumbuhan ni & ape khasiat dia klu minum air ni pls la share dgn aku..skrg ni benda ni masih elok tersimpan dlm laci kat kabinet dapur...huhuhu...

No comments:

Graphics