Nov 9, 2010

Baju Baby Yang Tersangat Comel

Salam to readers,

Ekceli baju baby ni dah lama dah aku dpt cuma tak berkesempatan jer lagi nak appear kat sini.so skrg ni ada masa terluang amik la kesempatan kejap nak buat citer ni.


Baju ni makcik aku (cu) yg bagi..dia baru jer bersalin 31 Ogos 2010 hari tu..baby merdeka tuh..konon perasan anak dlm perut dia tu kecik tu yg dia berangan g beli baju sekecik ni utk anak dia..tak sedor anak dlm perut tu dekat 4 kilo...bila dipakaikan kat anak dia hhahaha...keras kejung semacam ajer....

Memang la ni baju ngam2 utk new born punya tp anak dia tu dah over weight mana leh muat nak pkai kan..tu yg dia bagi jer kat aku.mana tau kot2 anak aku kecik dr anak dia ker.dpt pkai sekejap pon jadiklah...heheh..siyes klu tgk depan2 baju ni mmg kecik giler plus comel sngat2..lagi klu baby baru lahir yg pakai aduii takleh nak bayangkan lah..

Ape pon thanx to cu sbb kasik baju tu kat anak aku (kira cucu sedara dia la)..ni pon ada lagi 1 benda yg dia kata nak belikan for my baby...just wait & see..


*Pic sekadar hiasan...

Ini lah Cu aku aka Mummy si Rayyan Rafael..(Hot Mummy neh!)

No comments:

Graphics