Nov 9, 2010

Doctor Yang Cam Hampeh!

Salam to readers,


Pagi Ahad tu ikut husband turun bwh umah sbb nak repair keta mama yg takleh start.leh la assist dia sikit2 tlg hulu2kan spanar ke..pastu hntar bateri keta tu kat workshop berdekatan dgn umah then terus ke klnik sbb aku tak sihat.


Since Sabtu lagi aku dah start batuk2 dah..aku klu batuk mmg tahap siyes punya la.bkn takat sikit2 punya batuk2.lagi klu nak tido mmg berkokok tak benti.so pas hntar bateri tu husband bwk la g klinik..mmg dah takde pilihan dah kat situ jer panel klinik yg ada..even servis dia tak bagus tp terpaksa pg jugak.


Sampai klinik tu mmg takde patient lgsung..tak perlu lah nak menungg lama kan.bila nama dipanggil masuk2 jer tgk doctor lelaki..means bkn doc pompuan yg aku selalu jumpa tu.terkejut jugak la sbb tak penah jumpa lagi ni doctor ni.dah la rupa tak mcm doctor selekeh semacam jer.


Doctor tu cuma check nafas aku jer pastu dia kata blh kuar amik ubat..aku rasa duduk kat kerusi tu tak smpai 10 saat pon..siyes weh..rasa cam pelik r takde plak dia nak check tekanan darah ker,check tekak aku yg merah ni ker..tah hape2 punya check pon aku tak tau r..


Amik jer ubat aku terus blah dlm keta merungut2 la ape punya doc mcm tu check mcm taknak check ajer...servis ko mmg tak bagus la weh.agaknya hari tu weekend so tu cuma sekadar doc ganti shj.


Makanan yg tapau kat kedai mkn bwh umah ni pon just sentuh sikit jer.takde selera la nk mkn.selalunya klu tgk nasi tak penah menolak.tp hari tu mmg lost betul2 lh..pas mkn terus rehatkn bdn & ubat yg doc tu kasik mmg aku tak sentuh langsung.tak berani la bkn leh simply2 mkn sebarangan ubat.even aku dah ckp yg aku peknen tp hati still rasa was2 nak mkn.so decide mmg tak mkn terus...biar lah melepek jnji tak effect kat baby...

1 comment:

rohanazainal said...

nani! jangan merungut..
andasedang mengandung sekarang ini.. hehehe.. nani! jaga kesihatan anda.. chill :)

Graphics