Nov 20, 2010

Mencari Tempat Makan

Salam to readers,

Ni citer hari Selasa minggu lepas..pas belek pic dlm henpon terjumpa plak gambar ni..lupa da...na buat entry..huhuhu..seb bek mlm ni roh rajin tetiba muncul plak...

Hari tu husband keje pagi so ptg tu dia pickup la aku kat KL Central dlm kol 6 mcm tu.masa kat ofis telefon dia zikir kat beliau ckp nak mkn Pizza Hut..pas amik aku tu terus husband ajak g Midvalley sbb aku kata tadi nk mkn pizza kan..lgpon highway situ dekat sikit nak blik umah nanti..jln pon tak jem..tah mcm mana aku plak leh bertukar fikiran ckp takmo mkn pizza plak..mkn je la kat kedai area umah tu...kuikuikui..

Kat kawasan Bdr Seri Permaisuri tu pon bnyak tmpat mkn sebenarnya..cuma kitorg jer jarang sngat2 mkn kat area situ..lalas hari selasa tu ajak husband pusing2 kat lot2 kedai situ..tetiba nmpak kedai Pormtip Thai BBQ Seafood Restaurant.ape lagi terus terjah kedai tu je la.heheh...dah selalu lalu lalang depan kedai ni cuma tak berkesempatan jer nak menyinggah.

Petang tu kedai tu tak ramai sngat org maybe org sume blik kpg kot esok tu kan nak smbut raya haji..so menu we'olls hari tu pon simple2 ajer..yerla utk 2 org je mkn kan.takyah la order bnyak2..lgpon aku skrg ni nasik pon dah kurang mkn sikit.klu mkn mesti tak habis..cepat je rasa kenyang..

Sblm mkn kena la amik gambar dlu..


Sempat lagi men"Google" tu..

Ni je la antara menu2 yg kitorg order jer:


Fresh orange for me & carrot milk for him

Juice dia mmg marveles...meletoppp!!!fuhhh!!!

Seafood Tomyam ni pon marveles jugekk!

Basil Leaf Chicken

Tak lupa juga sayur kailan.

Nmpak sikit kan..tpi okay la tu pon dh cukup kenyang dah aku rasa...senak!masakan dia pon not bad la..kena jugak dgn selera aku ni ha..tomyam dia pekat rasa pon fuhhh...sedappp..tapi cam pedas skit r...harga pon kira okaylah berbaloi dgn rasanya..

3 comments:

Anonymous said...

wah besh2!

- dieyana - said...

wajah bakal ibu n ayah..chewahh..hehe

Nanie-Izailani said...

hhihih..tak sabar nak jadi ibu & ayah ni..

Graphics