Oct 5, 2010

Perut Bulat Yang Comel2

Salam to readers

Tetiba nak citer pasal perut pulak kan ni sume sbb dah takde idea ape nak update.2,3 minggu ni aku tak bape bizi sngat kat ofis maklum la sejak2 bos terlampau bizi dgn Bisnes Plan so dia mmg jrg ada kat ofis la..tiap2 hari berkampung kat Annex...tu yg rasa heaven sngat tuh..

Okay2 dah melalut plak..ekceli nak citer pasal perut jer tadi kan...kandungan dah masuk 6 bulan lebih tp bila org tanya bape bulan aku ckp la 6 bulan ++ tu pon ada yg terkejut tak caya kata dah 6 bulan sbb perut nmpak kecik cumel2 jer..heheh.hbs tu nak perut besar mana lagi dah besar ni jer skrg so what to do???diorg kata aik..nape kecik jer ek..ishh mana la aku tau nak jwb ape..dah dia nak cumel2 jer nak wat cmner plak kan.

Lagipon perut aku ni nmpak lebar jer..1/2 ibu ngandung perut diorg lonjong kedepan tp aku penuh kiri & kanan jer.hmm tah la kdg2 org kata perut aku kecik sngat..kdg2 org kata perut aku besar plak..entah la tak reti nak tgk mcm mana.aku tak kesah pon perut kecik ke besar ke janji aku tau baby dah membesar bagai johan dalm perut ni..dah sekilo pon berat dia kan.jalan2 dah dah tak balance dah ni...mcm mak pingu pon ada...kuikuikui...tp still i nmpak cumel lagi tau...hehehe..


Besar ke kecik..aku sndiri pon kompius...

2 comments:

- dieyana - said...

k.diana cukup tk suka kalu org ckp,'keciknye perut dia, @besarnye perut dia". suka hati la, perut aku, bukan perut kau! cukup seadanya lah, yg penting, anak kat dalam tu....k.diana tgk perut nani ni, ok aje, okay la tuh. aduhai mulut org,...

Nanie-Izailani said...

a'ah k.diana....nani pon tak paham la dah kecik kan nak wat cmner.jnji baby sihat2..

Graphics